Ελάτε στην παρέα μας

Κεντρικό Θέμα

Στρατηγική Μητσοτάκη: Τα 3 «Σ» για άνετη νίκη στις εκλογές – Κρίνει τα πάντα η διαχείριση του δύσκολου χειμώνα

Δημοσιεύθηκε

στις

Μακρύς και επώδυνος θα είναι ο δρόμος προς τις εκλογές με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να διαμηνύει σε όλους τους τόνους, ότι παρά τις δυσκολίες, η χώρα μπορεί να κάνει το μεγάλο άλμα προς τα εμπρός.

Στο Μέγαρο Μαξίμου αναγνωρίζουν τα προβλήματα που έχουν προκληθεί στην ελληνική κοινωνία από την ενεργειακή κρίση, τονίζουν όμως ότι η κυβέρνηση και θέλει και μπορεί να δώσει λύσεις.

Η φράση του Γιάννη Οικονόμου για τον Α. Τσίπρα «δεν έχει τίποτα να πει για το παρόν και τίποτα να προσφέρει για το μέλλον», αποτυπώνει σε μεγάλο βαθμό, το πώς αντιμετωπίζει η κυβέρνηση τον ΣΥΡΙΖΑ.

Οι κατηγορίες για λαϊκισμό κατά της αξιωματικής αντιπολίτευσης, έχουν ως στόχο να στείλουν το μήνυμα στα μεσαία στρώματα ότι ο πρωθυπουργός, είναι ο μόνος που μπορεί να δώσει όραμα και προοπτική.

Στους περίπου έξι μήνες που απομένουν έως τις κάλπες, ο κ. Μητσοτάκης θέλει οι πολίτες να είναι σε θέση να συγκρίνουν το έργο της δικής του κυβέρνησης με το αντίστοιχο του ΣΥΡΙΖΑ την περίοδο 2015-2019.

«Η σύγκριση δεν θα αφήνει περιθώρια για το ποιος είναι σε θέση να διαχειριστεί καλύτερα την κρίση και να πάει τη χώρα μπροστά», εξηγούν τόσο οι βουλευτές όσο και τα στελέχη της Ν.Δ. που θα ριχτούν στη μάχη των εκλογών.

 

«Έγινε πράξη»

Στο πλαίσιο αυτό, η στρατηγική του πρωθυπουργού βασίζεται στην υλοποίηση και των δεσμεύσεων που ανέλαβε ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης για να πειστούν και οι πλέον δύσπιστοι.

Το σύνθημα «έγινε πράξη» αναμένεται να γίνει κυρίαρχο στη μακρά προεκλογική περίοδο, καθώς αυτό που θέλει να περάσει ο Κ. Μητσοτάκης είναι η έννοια της εμπιστοσύνης μεταξύ λόγων και έργων.

 

 

Επιτυχής διαχείριση

Οι επιτελείς του Μαξίμου, με δεδομένο πάντως, ότι στην πολιτική ατζέντα θα κυριαρχήσουν τα θέματα της «τσέπης», εκτιμούν ότι ο πρωθυπουργός δεν θα έχει πρόβλημα στην αντιπαράθεσή του με τον Α. Τσίπρα.

Όπως εξηγούν, ο πρωθυπουργός διαχειρίστηκε με επιτυχία τόσο την πανδημία όσο την ελληνοτουρκική κρίση και υπενθυμίζουν ότι οι προτάσεις που έχει καταθέσει για την ενεργειακή κρίση, του δίνουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ευρώπη.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, ο κ. Μητσοτάκης θα κινηθεί στο δρόμο προς τις κάλπες σε τρείς επικοινωνιακούς άξονες που είναι οι εξής:

1.     Σταθερότητα: Από τη στιγμή που η χώρα βιώνει την ενεργειακή κρίση, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, επιδίωξή του είναι να εμφανιστεί ως εγγυητής της σταθερότητας. Αυτό άλλωστε είναι που ζητά και η μεγάλη πλειονότητα της κοινωνίας και ο πρωθυπουργός θα επιδιώξει να απευθυνθεί στη λογική τους για να κερδίσει τις εκλογές.

2.     Συνέπεια: Στόχος του είναι να καταστήσει σαφές ότι υλοποίησε πολλές από τις δεσμεύσεις που ανέλαβε, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, όπως για παράδειγμα, στην εποχή της «καραντίνας». Ένα από τα μεγάλα «όπλα» του πρωθυπουργού θα είναι οι φοροελαφρύνσεις και οι αυξήσεις στις συντάξεις.

3.     Συνέχεια: Στην τελική ευθεία προς τις εκλογές ο κ. Μητσοτάκη θα τονίσει την ανάγκη συνέχισης και ολοκλήρωσης των μεταρρυθμίσεων, που έχει ανάγκη η χώρα. Το δίλημμα «στασιμότητα ή πορεία προς τα εμπρός», θα καταστεί κυρίαρχο, προκειμένου ο πρωθυπουργός να έχει συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον κ. Τσίπρα.

 

 

Χειροπιαστές λύσεις

Στο Μαξίμου μπορεί να έχουν βρει τα συνθήματα για τις επόμενες εκλογές, είναι όμως βέβαιο ότι τα πάντα θα κριθούν στην πράξη και από τη διαχείριση του πολύ δύσκολου χειμώνα που είναι προ των πυλών.

Τα μέτρα στήριξης στην κοινωνία και ειδικά στους ευάλωτους θα συνεχιστούν με στόχο ο πρωθυπουργός να συνδυάσει και το άνοιγμα στα μεσαία εισοδήματα και να υπάρξει κοινωνική δικαιοσύνη.

«Χρειαζόμαστε χειροπιαστές λύσεις», έλεγε με νόημα στον «Χτύπο» βουλευτής της Ν.Δ. και σημείωνε ότι το εκλογικό αποτέλεσμα θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό από τους χειρισμούς στο μέτωπο της οικονομίας.

 

 

Βάση Ν.Δ.

Στο Μέγαρο Μαξίμου ξέρουν ότι η απλή αναλογική μπορεί να οδηγήσει σε χαλαρή ψήφο και για το λόγο αυτό, έχουν ως πρώτη τους προτεραιότητα να θωρακίσουν τη βάση της Ν.Δ.

Οι εντολή που έχει δοθεί είναι να ανοίξουν οι κομματικές οργανώσεις σε μέλη και φίλους, προκειμένου να υπάρχει επίγνωση των προβλημάτων που υπάρχουν στις τοπικές κοινωνίες.

Το μήνυμα μάλιστα που εκπέμπει το Μαξίμου είναι καμία εσωστρέφεια και αλαζονεία, αλλά διαβούλευση και στοχευμένες λύσεις σε αυτούς που πραγματικά τις έχουν ανάγκη.

 

 

Η συσπείρωση

Ο πρωθυπουργός γνωρίζει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Α. Τσίπρας σε αυτή την τελική ευθεία προς τις εκλογές, θα ανεβάσουν στα ύψη τους τόνους της αντιπαράθεσης για να μαζέψουν την δημοσκοπική ψαλίδα της διαφοράς.

Οι απαντήσεις θα δίνονται όποτε χρειάζεται, αλλά είναι ηλίου φαεινότερο ότι ο κ. Μητσοτάκης θα επενδύσει στις θετικές ειδήσεις και στα όσα πέτυχε ο ίδιος και η κυβέρνησή του στα 4 χρόνια που βρίσκονται στο τιμόνι της χώρας.

Εκτιμούν μάλιστα ότι με τον τρόπο αυτό, θα συσπειρώσουν και τη βάση της Ν.Δ. και το αντι-ΣΥΡΙΖΑ μέτωπο και θα κερδίσουν τη μάχη του «Κέντρου» που δίνει πάντα τη νίκη στις εκλογικές αναμετρήσεις.

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ