Ελάτε στην παρέα μας

Ειδήσεις

Επίσκεψη στα ΚΕΠ του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης μέσα από το rantevou.kep.gov.gr

Δημοσιεύθηκε

στις

Σύμφωνα με ενημέρωση από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης διαθέσιμη είναι από την Τετάρτη 31/3/2021 η πλατφόρμα rantevou.kep.gov.gr, προκειμένου οι πολίτες να κλείνουν ραντεβού για να επισκεφτούν το ΚΕΠ που τους εξυπηρετεί.

Σκοπός είναι να διευκολύνονται να προγραμματίζουν την επίσκεψή τους στο κατάστημα της επιλογής τους άμεσα και με ακρίβεια, αποφεύγοντας ταλαιπωρία και συνωστισμό, κάτι που αποκτά ιδιαίτερη σημασία λόγω των ειδικών συνθηκών που έχει προκαλέσει η πανδημία.

Η πλατφόρμα αξιοποιεί τις υπηρεσίες του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Η είσοδος γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Για τη νόμιμη μετάβαση στο ΚΕΠ, μετά την οριστικοποίηση του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα εκτύπωσης των στοιχείων ραντεβού ή και της παραλαβής του σχετικού αποδεικτικού με e-mail, εφόσον έχει συμπληρωθεί το αντίστοιχο πεδίο.

Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τα τελευταία μέτρα για την πανδημία το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ είναι 07.30-15.00. Η επίσκεψη γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού και αφορά στο σύνολο των υπηρεσιών που παρέχονται από τα ΚΕΠ. Για τους πολίτες οι οποίοι επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού χωρίς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα, υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα της επιλογής τους. Τα τηλέφωνα των ΚΕΠ του Δήμου είναι:

ΚΕΠ Πεύκης:
Τηλ.: 210 6146500
FAX: 210 6146503

ΚΕΠ Λυκόβρυσης:
Τηλ.: 213 2051725
FAX: 210 2830648

Υπενθυμίζεται επίσης ότι ο Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης έχει ενταχθεί από τα τέλη του 2020 στο δίκτυο του myKEPlive προσφέροντας στους πολίτες ένα επιπλέον εργαλείο για την πιο άμεση και πιο άνετη εξυπηρέτησή τους.

Μέσα από το myKEPlive οι πολίτες μπορούν να συνομιλούν μέσα από βιντεοκλήση με υπαλλήλους ΚΕΠ, διεκπεραιώνοντας τις υποθέσεις τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού ή του γραφείου. Αυτή την πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση-Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ