Δ. Λυκόβρυσης – Πεύκης: Το Γραφείο Δημότη το θέμα της τηλεδιάσκεψης με φορείς της πόλης

0

Μέσω τηλεδιάσκεψης πραγματοποιήθηκε την  Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου, η συζήτηση που διοργάνωσε ο Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης με φορείς της πόλης, σχετικά με τα θέματα που αφορούν το Γραφείο Δημότη και τις νέες τεχνολογίες.

Την πρωτοβουλία και τον συντονισμό της συζήτησης είχε ο Αντιδήμαρχος Παναγιώτης Ιωάννου, που έχει την αρμοδιότητα για τις υπηρεσίες του Γραφείου Δημότη, και οποίος καλωσόρισε τους συμμετέχοντες.

Στη συνέχεια ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης – Πεύκης, Τάσος Μαυρίδης, αναφέρθηκε στα σημαντικά τεχνολογικά βήματα που έχουν γίνει στον Δήμο, με την ηλεκτρονική διακίνηση των εγγραφών μέσω του συστήματος ΙΡΙΔΑ, την ψηφιοποίηση των αρχείων, τη σελίδα του Δήμου στο facebook, που ενημερώνεται καθημερινά και την ιστοσελίδα που βελτιώνεται, ώστε στο επόμενο διάστημα θα δίνει ακόμη περισσότερες δυνατότητες στους πολίτες. Ο Δήμαρχος παρουσίασε, επίσης, στους εκπροσώπους των συλλόγων τον τρόπο λειτουργίας του Γραφείου Δημότη, και πιο συγκεκριμένα την εφαρμογή Citify και τη Γραμμή Δημότη 15323, τα στατιστικά στοιχεία που αποδεικνύουν την αύξηση των αιτημάτων των πολιτών, αλλά και τον βαθμό διευθέτησής τους από τις υπηρεσίες του Δήμου.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν Πρόεδροι και εκπρόσωποι των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, της Ένωσης αυτών των συλλόγων, αθλητικοί, πολιτιστικοί και εθνικοτοπικοί σύλλογοι, που δραστηριοποιούνται στην πόλη, οι οποίοι έθεσαν ερωτήματα και πήραν απαντήσεις από τον Δήμαρχο σε μια άρτια τεχνικά και από πλευράς ενδιαφέροντος συζήτηση. Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Χάρης Παπαδάκης.

Μετά το τέλος της διαδικτυακής συζήτησης, ο κ. Μαυρίδης δήλωσε: «Είχαμε τη χαρά να διοργανώσουμε μία πολύ ενδιαφέρουσα διαδικτυακή συζήτηση και για αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αντιδήμαρχο Παναγιώτη Ιωάννου για την πρωτοβουλία, την προετοιμασία και τον συντονισμό. Είχα τη χαρά να παρουσιάσω στους εκπροσώπους της Κοινωνίας των Πολιτών της πόλης την τεχνολογική πρόοδο που συντελείται στον Δήμο μας και ενδιαφέρουσες παραμέτρους από τη λειτουργία της εφαρμογής citify και της Γραμμής του Δημότη, την οποία έχουμε ενισχύσει. Η επικοινωνία των δημοτών μας μέσω αυτών των διόδων μας βοηθά να εντοπίζουμε τα προβλήματα και να γινόμαστε καλύτεροι στην αντιμετώπισή τους, ειδικά σε αυτή την περίοδο, που οι μετακινήσεις είναι περιορισμένες. Για αυτό καλώ τους συμπολίτες μας να επικοινωνούν με τον Δήμο μέσω αυτών των δυνατοτήτων και να μας βοηθούν, ώστε κάθε μέρα να γινόμαστε καλύτεροι».

Σχολιάστε το άρθρο

Παρακαλούμε, εισάγετε το σχόλιό σας.
Παρακαλούμε, εισάγετε το όνομά σας.