Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026
27.7 C
Athens
Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026

    Ολοκληρώθηκε η ενισχυτική διδασκαλία

    Αποθήκευση δημοσίευσης
    Αποθηκεύθηκε


    Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Πρόγραμμα Θερινής ενισχυτικής διδασκαλίας για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου του Δήμου Πεντέλης.
    Στο μήνυμα του Δήμου αναφέρονται τα εξής: “Ευχαριστούμε θερμά όλους τους εθελοντές καθηγητές που δίδαξαν στο πρόγραμμα. Ευελπιστούμε να γίνετε παράδειγμα προς μίμηση και η συνεργασία μας να συνεχιστεί με την καινούργια σχολική χρονιά. Καλό καλοκαίρι σε όλους”.

    ΑΡΘΡΑ ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Παρακαλούμε, εισάγετε το σχόλιό σας!
    Παρακαλούμε, εισάγετε το όνομά σας

    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ