Ελάτε στην παρέα μας

Κηφισιάς, Ερυθραίας, Εκάλης

ΣΥΡΙΖΑ: Ερώτηση 17 βουλευτών για το έργο της επέκτασης της γραμμής 1 του ΗΣΑΠ μετά την Κηφισιά

Δημοσιεύθηκε

στις

Εξηγήσεις για τη μη ένταξη στα Μεγάλα Έργα Υποδομών της Αττικής, τα οποία ανακοινώθηκαν πρόσφατα από την κυβέρνηση, του απαραίτητου έργου της επέκτασης της Γραμμής 1 του ΗΣΑΠ προς Νέα Ερυθραία, με υπογειοποίηση του σταθμού Κηφισιάς, ζητούν 17 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία.

Οι εν λόγω βουλευτές κατέθεσαν ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών έπειτα από πρωτοβουλία του βουλευτή Επικρατείας και Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του κόμματος, Πάνου Σκουρλέτη, με θέμα: «Αποκλεισμός του έργου για την επέκταση της γραμμής 1 του ΗΣΑΠ μετά την Κηφισιά από την χρηματοδότηση των έργων υποδομών της Αττικής».

Στην ερώτηση επισημαίνεται ότι για το συγκεκριμένο έργο «υπάρχουν μελέτες από ετών και κατά γενική ομολογία θα έδινε λύση στο σοβαρό πρόβλημα κυκλοφοριακού φόρτου των βορείων προαστίων». Αναφέρεται, επίσης, ότι υπάρχει ομόφωνη θετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κηφισιάς για την ανάγκη χρηματοδότησης και υλοποίησης του έργου, το οποίο έχει περιληφθεί στις στρατηγικές προτεραιότητες του υπό εκπόνηση Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) του Δήμου Κηφισιάς. Μάλιστα, σχετική έρευνα, στο πλαίσιο του ΣΒΑΚ, ως προς τους χρήστες του ΗΣΑΠ,καταγράφει ότι το 71,4% των χρηστών θεωρεί πως θα ωφελούσε η επέκταση του Ηλεκτρικού ως την Εκάλη/Νέα Ερυθραία.

Οι ερωτώντες βουλευτές προσθέτουν ότι «το συγκοινωνιακό είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της περιοχής της Βόρειας Αττικής το οποίο ταλανίζει τους κατοίκους της επί σειρά ετών. Η εκρηκτική ανάπτυξη που παρουσίασε η Βόρεια Αττική και οι Δήμοι της τα προηγούμενα χρόνια, με πολλούς πολίτες να την επιλέγουν ως περιοχή πρώτης κατοικίας, απαιτεί την υλοποίηση βασικών και συνάμα σημαντικών έργων υποδομών στον τομέα των μεταφορών. Είναι καθολικά γνωστό ότι η Εθνική Οδός/Κηφισός παρουσιάζει καθημερινά απίστευτο μποτιλιάρισμα και ουρές χιλιομέτρων και για τους κατοίκους της Βόρειας Αττικής που εργάζονται στο Κέντρο η πλέον συμφέρουσα λύση είναι η μετακίνηση με τη Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ. Επιπρόσθετα, οι μετακινήσεις μεταξύ των διαφορετικών περιοχών του Δήμου θα μπορούσαν να αποφορτιστούν και να μειωθεί η χρήση των Ι.Χ εφόσον υπήρχε διασύνδεση μέσω της επέκτασης, όπως είχε αρχικά μελετηθεί από τον ίδιο τον ΗΣΑΠ».

Τέλος, ο υπουργός ερωτάται:

1. Για ποιο λόγο δεν περιλαμβάνεται το απολύτως αναγκαίο για την Β. Αττική έργο της επέκτασης της Γραμμής 1 του ΗΣΑΠ με υπογειοποίηση του σημερινού τερματικού σταθμού της Κηφισιάς στον κυβερνητικό σχεδιασμό για την υλοποίηση έργων υποδομών στον τομέα των μεταφορών στην Αττική τα επόμενα έτη ενώ υπάρχουν μελέτες της ΗΣΑΠ από ετών και είναι αποδεδειγμένη η τεχνική εφικτότητα του έργου αυτού;

 

2. Σε ποιες ενέργειες έχει ή πρόκειται να προβεί ο αρμόδιος υπουργός προκειμένου να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση και υλοποίηση του αναγκαίου έργου της επέκτασης της Γραμμής 1 του ΗΣΑΠ βόρεια της Κηφισιάς προκειμένου να αποφορτιστεί η κυκλοφορία, που αποτελεί μείζον πρόβλημα της ευρύτερης περιοχής και να προστατευθεί το περιβάλλον;

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ