Ελάτε στην παρέα μας

Ειδήσεις

“Πυρετός” διαβουλεύσεων: Τα πρώτα βιολιά των κομμάτων έως τις εκλογές

Δημοσιεύθηκε

στις

“Πυρετός” διαβουλεύσεων επικρατεί στα κομματικά στρατηγεία, ενόψει της 21ης Μαΐου, που θα καθορίσει και το εάν θα προκύψει κυβέρνηση συνεργασίας ή αυτοδυναμίας στις δεύτερες εκλογές Ιουλίου.

Πρωταγωνιστικό ρόλο σ’ αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία διαδραματίζουν οι στενοί συνεργάτες των πολιτικών αρχηγών, οι οποίοι χαράσσουν και τη στρατηγική των κομμάτων στις κάλπες.

Σε κάθε περίπτωση το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε πρόσωπα που βρίσκονται στη Ν.Δ., τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ, καθώς τα τρία αυτά κόμματα θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό και την επόμενη ημέρα στη χώρα.

Τα πρώτα… βιολιά έχουν ήδη πάρει θέση και πραγματοποιούν συσκέψεις επί καθημερινής βάσης, για να πετύχουν το μέγιστο δυνατό βαθμό συσπείρωσης στην εκλογική αναμέτρηση. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Αλέξης Τσίπρας και ο Νίκος Ανδρουλάκης έχουν… επενδύσει στους στενούς τους συνεργάτες, καθώς αυτοί είναι που θα δώσουν τις σκληρές μάχες στην επικοινωνία.

Έμφαση θα δοθεί στα βασικά μηνύματα που θα επικοινωνηθούν, κυρίως μέσω της τηλεόρασης που θεωρείται το θεωρείται το μέσο που μπορεί να προσελκύσει τη μεγάλη πλειονότητα των ψηφοφόρων. Στα τηλεοπτικά “παράθυρα”, θα δοθούν οι μεγάλες μάχες και αυτά είναι που σε μεγάλο βαθμό θα καθορίσουν τη μάχη των εντυπώσεων που είναι ζωτικής σημασίας για τις εκλογές της απλής αναλογικής.

 

Επιστράτευση

Στο πλαίσιο αυτό, έχουν επιστρατευτεί δημοσιογράφοι, βουλευτές με ειδικό πολιτικό βάρος και επικοινωνιολόγοι, οι οποίοι εργάζονται σκληρά σε τρεις βασικούς άξονες που είναι οι εξής:
-Να περάσουν τα μηνύματα των αρχηγών στην κοινωνία.
-Να εξουδετερώσουν τα πλεονεκτήματα των πολιτικών τους αντιπάλων στην προεκλογική αντιπαράθεση.
-Να καταφέρουν τα κόμματα να ξεκινήσουν από το καλύτερο δυνατό σημείο και να κερδίσουν την πολιτική ηγεμονία.

 

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον αποκτά και η στρατηγική που θα ακολουθήσουν στα social media, τα οποία έχουν εξελιχθεί σε βασικό “εργαλείο” στρατηγικής για την προσέλκυση ψηφοφόρων που θεωρούνται “κλειδιά” για τις εκλογές.

Κοινό μυστικό είναι άλλωστε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εντοπίζονται κατηγορίες ψηφοφόρων όπως για παράδειγμα, η νέα γενιά, που θα ψηφίσει για πρώτη φορά σε εκλογική αναμέτρηση.

 

 

Πειραιώς

Στο κυβερνητικό στρατόπεδο ο μηχανισμός ενόψει των εκλογών έχει στηθεί εδώ και πολύ καιρό και σε μεγάλο βαθμό σ’ αυτόν συμμετέχουν στελέχη που βρίσκονται εδώ και πολύ καιρό στο Μέγαρο Μαξίμου.

Πρώτο… βιολί είναι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, ο οποίος πάντως πολύ σύντομα θα αποσυρθεί, καθώς πρέπει να διεκδικήσει την επανεκλογή του μέσω της Φθιώτιδας.

Κεντρικό ρόλο διαδραματίζουν η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη, ο επικεφαλής των social media Ερικ Παρκς και ο εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. Γιάννης Ρωμανός.

Η χάραξη της γραμμής πάντως γίνεται από στενούς συνεργάτες του Κυριάκου Μητσοτάκη, όπως είναι ο Γιώργος Γεραπετρίτης, ο Άκης Σκέρτσος και ο Σταύρος Παπασταύρου.

Ειδική μνεία πρέπει να γίνει σε δημοσιογράφους που βρίσκονται στο γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού όπως είναι ο Δημήτρης Τσιόδρας, ο Γιώργος Ευθυμίου και ο ειδικός του σύμβουλος Χρήστος Ζωγράφος.

Ο τελευταίος μάλιστα έχει την αρμοδιότητα στα ψηφιακά και Περιφερειακά ΜΜΕ στα οποία η Ν.Δ. δίνει ιδιαίτερη έμφαση, καθώς κοινή είναι η εκτίμηση στην Πειραιώς ότι θα “σφραγίσουν” το εκλογικό αποτέλεσμα.

 

Εκπροσώπηση

Το βάρος της εκπροσώπησης στα Μέσα Ενημέρωσης θα σηκώσουν ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος και ο γραμματέας της Ν.Δ. Παύλος Μαρινάκης, που θεωρούνται στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού.

Ο κ. Σκέρτσος θα εκφράζει τις κυβερνητικές θέσεις και ο κ. Μαρινάκης, την πιο κομματική γραμμή, καθώς στόχος είναι η Ν.Δ. να απευθύνεται και στην κοινωνία αλλά και σε δικά της εκλογικά ακροατήρια.

Συνεχή παρουσία σε τηλεόραση θα έχει η ευρωβουλευτής Μισέλ Ασημακοπούλου, που επιστρέφει από τις Βρυξέλλες, καθώς δεν έχει περιορισμό εμφανίσεων.

 

Κουμουνδούρου

Δυνατά στη μάχη της επικοινωνίας έχει ριχτεί και ο ΣΥΡΙΖΑ και για να μην υπάρχουν… φάλτσα, έχει δοθεί εντολή τα πρόσωπα που θα βγαίνουν στην τηλεόραση να έχουν την έγκριση της Κουμουνδούρου.

Μεγάλη έμφαση δίνεται στα social media, τις περιοδείες και τη μάχη πόρτα- πόρτα, καθώς κοινή είναι η εκτίμηση ότι μόνον έτσι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να κερδίσει τη μάχη των αναποφάσιστων ψηφοφόρων.

Έως τώρα τη μάχη στα τηλεοπτικά… παράθυρα τη δίνουν βουλευτές και στελέχη που έχουν την απόλυτη εμπιστοσύνη του Αλέξη Τσίπρα, όπως ο Κώστας Ζαχαριάδης, η Όλγα Γεροβασίλη και ο Δημήτρης Τζανακόπουλος.

Η κατάσταση όμως σύντομα θα αλλάξει λόγω του περιορισμού στις τηλεοπτικές εμφανίσεις και πρώτο βιολί αναμένεται να αναδειχτεί η εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος Πόπη Τσαπανίδου.

Σημαίνονται ρόλο στον σχεδιασμό και τη στρατηγική έχουν στελέχη όπως ο Νίκος Μπίστης, η Έφη Αχτσιόγλου, η Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, ο Χρήστος Σπίρτζης και ο Νάσος Ηλιόπουλος.

Δουλειά που δεν φαίνεται αλλά είναι καθοριστικής σημασίας για την επικοινωνία κάνουν οι στενοί συνεργάτες του Αλέξη Τσίπρα Νίκος Ανδριόπουλος, Μπάμπης Παπαδάκης και Θανάσης Θεοχαρόπουλος.

 

ΠΑΣΟΚ

Η Χαριλάου Τρικούπη έχει ως στόχο να επαναπατρίσει ψηφοφόρους από το χώρο της Κεντροαριστεράς και στο πλαίσιο αυτό επενδύσει στο σύνθημα “ούτε Μητσοτάκης, ούτε Τσίπρας”.

Τις περισσότερες εμφανίσεις στα τηλεοπτικά… παράθυρα θα κάνει ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος Δημήτρης Μάτζος και ο γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού Παναγιώτης Δουδουνής.

Τη στρατηγική καθορίζουν στελέχη της απολύτου εμπιστοσύνης του κ. Ανδρουλάκη, όπως ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, ο Μιχάλης Κατρίνης, η Ευαγγελία Λιακούλη και ο Κώστας Σκανδαλίδης.

Τον συντονισμό έχει διευθύντρια Επικοινωνίας Στεφανία Μουρελάτου, ενώ ο Στράτος Φαναράς από τη Μetron Analysis κάνει αναλύσεις που αφορούν στη δημοσκοπική πορεία του ΠΑΣΟΚ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ