Ελάτε στην παρέα μας

Κεντρικό Θέμα

Νέα εποχή για το Facebook: Το νέο όνομα “Meta” και το περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας του Zuckerberg

Δημοσιεύθηκε

στις

Σε μια πολυαναμενόμενη ανακοίνωση προχώρησε ο ιδρυτής της εταιρίας Facebook Mark Zuckerberg, αποκαλύπτοντας το νέο όνομα “Meta” του κολοσσού της τεχνολογίας, το λογότυπο, αλλά και το γεγονός ότι θα περιλαμβάνει ένα περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας.

Μετά από μια αρκετά «δύσκολη» εβδομάδα για την πλατφόρμα του Facebook, εξαιτίας του σκανδάλου με τη διαρροή εγγράφων που «εκθέτουν» τις πολιτικές της, o Zuckerberg παρουσίασε το νέο «επαναστατικό» κεφάλαιο για την εταιρεία του. Όπως κατέστησε γνωστό ζωντανά σε διαδικτυακή εκδήλωση, η μητρική Facebook Inc., στην οποία ανήκουν Instagram and WhatsApp, θα αποκτήσει νέο τίτλο.

Το νέο όνομα θα είναι «Meta» και παραπέμπει στο metaverse, μια νέα πολιτική της εταιρείας που συνδυάζει την εικονική πραγματικότητα με τις τεχνολογίες, όσον αφορά σε εργασία και διασκέδαση. Όπως διευκρινίστηκε από τον Zuckerberg, το σήμα του Facebook στην ιστοσελίδα του και στις πλατφόρμες των κινητών θα μείνει ως έχει

Στην ουσία, οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν αφορούν στην πολιτική του Facebook και στην εισαγωγή μιας καινοτόμας πλατφόρμας, με βάση την εικονική πραγματικότητα, τη στιγμή που ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μίλησε για μια νέα εποχή τόσο για τον τεχνολογικό κολοσσό όσο και για το Internet.

«Κάνουμε λάθη, αλλά μαθαίνουμε από αυτά και συνεχίζουμε να προχωράμε», δήλωσε ο Zuckerberg, μετά το ιστορικών διαστάσεων μπλακ άουτ που άνοιξε ευρύ πεδίο συζητήσεων για την πολιτική του τεχνολογικού κολοσσού όσον αφορά στην προστασία προσωπικών δεδομένων.

 

Η ανάρτηση του Zuckerberg

Σε ανάρτησή του, ο ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, προσπαθεί να εξηγήσει τη νέα σελίδα στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας.

 

Δείτε επίσης: Covid-19: Είναι αποτελεσματικοί οι συνδυασμοί των εμβολίων;

 

«Όταν ξεκίνησα το Facebook, πληκτρολογούσαμε ως επί το πλείστον κείμενο σε ιστοσελίδες. Όταν αποκτήσαμε τηλέφωνα με κάμερες, το διαδίκτυο έγινε πιο οπτικό και κινητό. Καθώς οι συνδέσεις γίνονταν ταχύτερες, το βίντεο έγινε ένας πλουσιότερος τρόπος να μοιραζόμαστε εμπειρίες», είπε.

«Η επόμενη πλατφόρμα θα είναι ακόμη πιο καθηλωτική -ένα ενσώματο διαδίκτυο, όπου θα είστε μέσα στην εμπειρία, όχι απλώς θα την κοιτάτε. Το αποκαλούμε αυτό metaverse και θα αγγίξει κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε», συνέχισε.

«Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτα στο metaverse, όχι στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου δεν θα χρειάζεστε λογαριασμό στο Facebook για να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες μας», λέει επίσης ο Zuckerberg.

«Καθώς το νέο μας εμπορικό σήμα αρχίζει να εμφανίζεται στα προϊόντα μας, ελπίζω ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα γνωρίσουν το εμπορικό σήμα Meta και το μέλλον που αντιπροσωπεύουμε», συνεχίζει.

 

 

[Με πληροφορίες από protothema.gr και iefimerida.gr]

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ