Στον εισαγγελέα οδηγείται η 29χρονη που κατηγορείται για την αιματηρή επίθεση σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης.
Η 29χρονη, υπήκοος Ρουμανίας, συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου και αντιμετωπίζει κατηγορίες για απόπειρα ανθρωποκτονίας, ενδοοικογενειακή βία και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.
Η επίθεση στο διαμέρισμα
Σύμφωνα με την Αστυνομία, το περιστατικό σημειώθηκε χθες, γύρω στις 10:00 το πρωί, σε διαμέρισμα ημιωρόφου. Έπειτα από καβγά, η γυναίκα φέρεται να επιτέθηκε στον 24χρονο με δύο μαχαίρια.
Από την επίθεση, ο νεαρός άνδρας τραυματίστηκε στον πνεύμονα, στην κάτω κοιλιακή χώρα και στο χέρι. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τον μετέφερε στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου υποβλήθηκε σε επέμβαση και παραμένει για νοσηλεία.
Τα δύο μαχαίρια που φέρεται να χρησιμοποιήθηκαν κατασχέθηκαν, ενώ έχει παραγγελθεί η διενέργεια ιατροδικαστικής εξέτασης.