Συνεχίζονται έως τις 7 Ιανουαρίου τα έκτακτα μέτρα λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου Πειραιά

0

Με απόφαση του Δήμου Πειραιά συνεχίζονται μέχρι τις 7 Ιανουαρίου 2021  τα  έκτακτα μέτρα λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου,  για την προστασία της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς  του  κορωνοϊού.

Η εξυπηρέτηση  του κοινού, από τις υπηρεσίες του Δήμου Πειραιά για το χρονικό διάστημα έως και την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 06:00,  θα γίνεται  μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού, χωρίς καμία επίπτωση στην εξέλιξη των υποθέσεων των πολιτών ως ακολούθως:

  1. Για την Υπηρεσία Δόμησης & Γ.Σ.Π. (Πολεοδομία) Θηβών 78, 3ος όροφος, κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνα επικοινωνίας 213 2123690 και 213 2123691) και στο e-mail [email protected]

2. Για τις οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου, παρέχεται η δυνατότητα στους δημότες πληρωμής μέσω e-banking και σε λοιπές επείγουσες περιπτώσεις μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνα επικοινωνίας 2132022075 & 2590) στο e-mail [email protected] και στο fax 2132022884.

  1. Για το τμήμα Ανταποδοτικών Τελών και Τ.Α.Π. μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνο επικοινωνίας 2132022049) και στο e-mail [email protected]
  2. Για το τμήμα Πρωτοκόλλου κατάθεση αιτήσεων μπορεί να γίνει στο Fax 2132022853 και στο e-mail [email protected] και σε λοιπές επείγουσες περιπτώσεις μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνα επικοινωνίας 2132022018 και 2132022008).
  3. Για τη Δημοτική Αστυνομία, Μακράς Στοάς 15, οι συναλλαγές θα γίνονται μέσω του e-mail [email protected] και η επιστροφή πινακίδων θα γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Σε λοιπές επείγουσες περιπτώσεις μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνα επικοινωνίας 214 4053387,  214 4053388 και μετά τις 15:00, στο 214 4053389).
  4. Για τα γραφεία των 5 Δημοτικών Κοινοτήτων, μόνο κατόπιν ραντεβού όπως παρακάτω:

 

Α΄ Δημοτική Κοινότητα: τηλ 210-4599956-57, e-mail [email protected]

B΄ Δημοτική Κοινότητα: τηλ 210 4220064 – 210 4220066, e-mail [email protected]

Γ΄ Δημοτική Κοινότητα: τηλ 210- 4823418, e-mail [email protected]

Δ΄ Δημοτική Κοινότητα: τηλ 210 4827026, e-mail [email protected]

Ε΄ Δημοτική Κοινότητα: τηλ 210 4622589, e-mail [email protected]

 

  1. Για τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, τα οποία λειτουργούν σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠ. ΕΣ.,  μόνο κατόπιν ραντεβού, όπως παρακάτω:

Α. ΚΕΝΤΡΙΚΟ Κ.Ε.Π. τηλ 214-4053318-335, e-mail [email protected], Μακράς Στοάς 15 (ΙΣΟΓΕΙΟ).

Β. Κ.Ε.Π. Φαλήρου (ΗΣΑΠ) τηλ 210-4811215 -217, fax 2132022821, e-mail [email protected]

Γ. Κ.Ε.Π. Καμινίων τηλ 210 4202533-536, fax 210 4201071, e-mail [email protected]

Δ.  Κ.Ε.Π. Ε΄ Δημ. Κοινότητας τηλ 2104212298, 210 4201999, fax 210-4212299,

e-mail [email protected]

  1. Οι προγραμματισμένοι πολιτικοί γάμοι θα γίνονται με την παρουσία ενός ατόμου ανά 10 τ.μ. και συνολικά έως και εννέα (9) ατόμων, λαμβάνοντας πάντα  τα προσήκοντα μέτρα τήρησης απόστασης ενάμιση (1,5) μέτρου. Τηλ. Επικοινωνίας: 2144053336, 2144053337, Μακράς Στοάς 15.
  2. Για το Δημοτολόγιο-Ληξιαρχείο, Μακράς Στοάς 15, για τις συναλλαγές με το κοινό μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνα επικοινωνίας 2144053343, 2144053339) και στο e-mail [email protected]

 

10. Για τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικών Υπηρεσιών, Ηρώων Πολυτεχνείου 19, οι ωφελούμενοι θα εξυπηρετούνται μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνα επικοινωνίας 214 4028102- 8103 – 8104, fax 213 2022965) και στο email: pronoia – [email protected]

Τα παραπάνω ισχύουν και για τα επιδόματα και τις λοιπές κοινωνικές παροχές.

 

 

  1. Για τα Κέντρα Κοινότητας και Κέντρο Ένταξης Μεταναστών, Ηρώων Πολυτεχνείου 19, η εξυπηρέτηση των ωφελούμενων θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνα επικοινωνίας 2144028140 και 2144028144, στο fax 213 2022972) και στο email [email protected].

 

 

Επιπροσθέτως :

  1. Αναστέλλεται η λειτουργία των δημοτικών κέντρων Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.)

 

13. Αναστέλλεται η λειτουργία των δημοτικών Παιδικών Χαρών.

 

Για τις λοιπές και εξειδικευμένες  υπηρεσίες του Δήμου στα τηλέφωνα στην  ιστοσελίδα του Δήμου www.piraeus.gov.gr ή στο τηλεφωνικό κέντρο 213-2022000.

 

Οι Δημότες δύναται να εξυπηρετηθούν για σειρά αιτημάτων ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου Πειραιά www.piraeus.gov.gr στην επιλογή «Είμαι Δημότης → Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες».

 

  1. Ειδικότερα, όσον αφορά την εξυπηρέτηση των δικηγόρων, αυτή θα γίνεται κατόπιν προηγούμενου ραντεβού, σε κάθε περίπτωση όμως οι Υπηρεσίες κατά τον καθορισμό των ραντεβού θα δίνουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των δικηγόρων.  Σε περιπτώσεις δε που δικηγόροι προσέρχονται στον Δήμο χωρίς προηγούμενο ραντεβού θα  εξυπηρετούνται, μόνο εφόσον διασφαλίζεται η απαιτούμενη απόσταση και δεν υπάρχει συνωστισμός εντός της Υπηρεσίας.

 

Για  οποιαδήποτε τροποποίηση θα υπάρξει νεότερη απόφαση.

Σχολιάστε το άρθρο

Παρακαλούμε, εισάγετε το σχόλιό σας.
Παρακαλούμε, εισάγετε το όνομά σας.