Ελάτε στην παρέα μας

Αμαρουσίου

Έναρξη της μελέτης “Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Δήμου Αμαρουσίου”

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Θεόδωρος Αμπατζόγλου συναντήθηκε με τον ανάδοχο της μελέτης «Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Δήμου Αμαρουσίου» πολιτικό μηχανικό, συγκοινωνιολόγο Θεόδωρο Μαυρογεώργη, προκειμένου να ενημερωθεί για τη διαδικασία και την πρόοδο της μελέτης που αφορά στη δημιουργία εκείνης της επιστημονικής πλατφόρμας και οδικού χάρτη μετασχηματισμού που απαιτείται, έτσι ώστε το Μαρούσι να γίνει μία σύγχρονη πόλη, εύκολης λειτουργικής και οικολογικής μετακίνησης των πολιτών της με μεγαλύτερους και περισσότερους πράσινους κοινόχρηστους χώρους.

Θ. Αμπατζόγλου: Επιτακτική ανάγκη για το Μαρούσι να μετασχηματιστεί σε μία πόλη με λιγότερο αυτοκίνητο και περισσότερο “άνθρωπο”
Ο κ. Θ. Αμπατζόγλου μετά το πέρας της συνάντησης δήλωσε: «Κατά την προεκλογική περίοδο δώσαμε μεγάλη έμφαση στην επίλυση προβλημάτων όπως το κυκλοφοριακό και την έλλειψη πρασίνου, προκειμένου το Μαρούσι της Νέας Εποχής, όπως άλλωστε είναι και το όνομα της παράταξής μας, να είναι μία πόλη που θα χαίρεται κάποιος να ζει. Για το λόγο αυτό, το πρόγραμμά μας έλαβε υπόψη του όλες τις ευρωπαϊκές καλές πρακτικές για βιώσιμη αστική κινητικότητα και με τις εισηγήσεις εξειδικευμένων επιστημόνων συντάξαμε το δικό μας οδικό χάρτη μετασχηματισμού του Αμαρουσίου σε ένα τόπο που η μετακίνηση με το αυτοκίνητο θα αντικατασταθεί με άλλα περισσότερο οικολογικά μέσα. Παρατηρήσαμε ακόμη πως μεγάλα έργα πνοής που θα αποφορτίσουν το Μαρούσι από άξονες υπερτοπικής χρήσης όπως η Λεωφόρος Κηφισίας, ή η επέκταση της γραμμής του Μετρό, θα δώσουν ανάσα και θα επιτρέψουν άλλες μικρότερες παρεμβάσεις να έχουν περισσότερο αποτελεσματικό χαρακτήρα. Στο πλαίσιο αυτό της στρατηγικής μας, που ήδη ξεκίνησε και υλοποιείται, καλωσορίζω και την έναρξη της μελέτης “Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Δήμου Αμαρουσίου” που θα δώσει τη δυνατότητα στην πόλη μας να αποκτήσει ένα επικαιροποιημένο επιστημονικό εργαλείο για να γίνει μία πόλη με λιγότερο αυτοκίνητο και περισσότερο “άνθρωπο”».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ