Ελάτε στην παρέα μας

Παιδεία

Μαθητές μελέτησαν την ιστορία της Μήλου

Δημοσιεύθηκε

στις


Κατά τη φετινή σχολική χρονιά οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Αργυρούπολης ήρθαν σε επαφή με τον ιστορικό, πολιτισμικό και φυσικό πλούτο της Μήλου μέσα από την υλοποίηση του Πολιτιστικού Προγράμματος με τίτλο «Αρχαιογνωσία και σύγχρονες επιλογές: Νήσος Μήλος».
Πρόκειται για ένα ετήσιο Πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε με την καθοδήγηση και την έμπνευση της Φιλολόγου κας Παναγιώτας Σουρίδη, στο οποίο συμμετείχε ομάδα μαθητών από όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και δημιούργησε έκδηλο ενθουσιασμό στα μέλη της.
Συγκεκριμένα, μελετήθηκε η προϊστορική και ιστορική περίοδος του νησιού μέχρι την ύστερη Αρχαιότητα, σε επιμέρους θεματικές.
Οι στόχοι αυτής της πρωτοβουλίας ήταν πολλαπλοί. Αρχικά, το Πρόγραμμα έδωσε την ευκαιρία του γόνιμου διαλόγου με το παρελθόν και τους συντελεστές του, συνετέλεσε στη  συνειδητοποίηση των κοινών διαχρονικών ανθρώπινων αναγκών, βοήθησε τους μαθητές να αντιληφθούν τη σημασία της γνώσης, ενίσχυσε την ταυτότητα των μαθητών, τους εξοικείωσε με τη Μεθοδολογία έρευνας, ανέπτυξε ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες στα μέλη της ομάδας, παρώθησε την πρωτοβουλία, την επιχειρηματικότητα και τη συνεργασία για την εξεύρεση ατομικών και κοινωνικών διεξόδων και απέδειξε ότι η διαμόρφωση ισχυρού αξιακού συστήματος αποτελεί θεματοφύλακα του πολιτισμού.
Οι θεματικές του Προγράμματος και το υλικό που προέκυψε από τη συνολική έρευνα έλαβαν στη συνέχεια του Προγράμματος παιγνιώδη μορφή, με τη δημιουργία πρωτότυπων παιχνιδιών Αρχαιογνωσίας, στα οποία κλήθηκαν να συμμετάσχουν σε ομάδες όλοι οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Αργυρούπολης στο τέλος της σχολικής χρονιάς.

Continue Reading
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ