Έναν υπερσύγχρονο ηλεκτροκαρδιογράφο απέκτησε το Δημοτικό Πολυϊατρείο «Διονύσιος Βαρελάς» την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, μετά από ευγενική δωρεά της Προέδρου του Ροταριανού Ομίλου Κηφισιά – Πολιτεία, Τζένης Μιχαλοπούλου, και της Ντόρας Κέμου.
Η προσφορά αυτή, η οποία αποτελεί χορηγία της εταιρείας Παπαποστόλου Healthcare Technologies, στοχεύει στην άμεση αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς την τοπική κοινωνία.
Τον σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό παρέλαβε η Αντιδήμαρχος Κοινωνικών Υπηρεσιών, Μαρία Κεφαλά – Σαλματάνη.
Στην παράδοση έδωσαν το παρών ο καρδιολόγος Αθανάσιος Μηνάς, η νοσηλεύτρια Άννα Βαφειάδου, καθώς και το προσωπικό της δομής.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ενισχύει σημαντικά την υλικοτεχνική υποδομή του Δημοτικού Πολυϊατρείου και διευκολύνει το έργο των εθελοντών γιατρών, εξασφαλίζοντας καλύτερη προληπτική και διαγνωστική φροντίδα για τους δημότες.