Έναν υπερσύγχρονο ηλεκτροκαρδιογράφο απέκτησε το Δημοτικό Πολυϊατρείο «Διονύσιος Βαρελάς» την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, μετά από ευγενική δωρεά της Προέδρου του Ροταριανού Ομίλου Κηφισιά – Πολιτεία, Τζένης Μιχαλοπούλου, και της Ντόρας Κέμου.
Η προσφορά αυτή, η οποία αποτελεί χορηγία της...
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφείτε συνδρομητής ΔΩΡΕΑΝ για να λαμβάνετε τα newsletter και αποκτήστε πρόσβαση στα αποθηκευμένα άρθρα σας.