Ελάτε στην παρέα μας

Πολιτική

Η διοίκηση του ΙΚΑ καλεί τους υπαλλήλους να ενημερώνουν τηλεφωνικά τους πολίτες

Δημοσιεύθηκε

στις

“Να σηκώνετε τα τηλέφωνα”

Tην υποχρέωση των υπαλλήλων του ΙΚΑ να ανταποκρίνονται στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών υπογραμμίζει η διοίκηση του Ιδρύματος έπειτα από αλλεπάλληλες καταγγελίες πολιτών.

“Η τηλεφωνική πληροφόρηση των πολιτών κρίνεται σήμερα ιδιαιτέρως επιβεβλημένη, λόγω των σημαντικών αλλαγών που έχουν επέλθει στο ασφαλιστικό
σύστημα τα τελευταία χρόνια. Για το λόγο αυτό, εφιστούμε την προσοχή όλων των υπαλλήλων να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις, επειδή είναι ένας ταχύς τρόπος εξυπηρέτησης, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των πολιτών στις Υπηρεσίες μας” τονίζεται στην εγκύκλιο της διοίκησης.
Η άρνηση παροχής πληροφόρησης, όπως σημειώνεται, συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα και για αυτό απευθύνεται η προειδοποίηση πως από εδώ και πέρα θα εξετάζονται όλες οι καταγγελίες που περιέρχονται στη Διοίκηση και θα αποδίδονται οι ανάλογες ευθύνες.
Η διοίκηση του ΙΚΑ καθιστά τους προϊσταμένους Διευθύνσεων και Τμημάτων  υπεύθυνους για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να εκλείψει το φαινόμενο της αδυναμίας τηλεφωνικής επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες.

Continue Reading
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ