Ελάτε στην παρέα μας

Επιχειρήσεις

Εφοριακός Έλεγχος: Επιχείρηση διαφάνειας για τα ραντεβού με τους φορολογούμενους – Τι ορίζεται βάσει της διαδικασίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Αλλαγές έρχονται στα ελεγκτικά κέντρα και τις εφορίες. Οι επισκέψεις των ελεγχόμενων ή των εκπροσώπων τους (δικηγόρων και λογιστών), θα γίνονται με προγραμματισμένα ραντεβού, μέσω της εφαρμογής “Τα Ραντεβού μου”, με τη χρήση των κωδικών taxisnet στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), καταχωρώντας και τον αριθμό της εντολής ελέγχου.

Όπως αναφέρει καιο το capital.gr, οι φορολογούμενοι- ελεγχόμενοι κατά την είσοδο τους στα ελεγκτικά κέντρα θα πρέπει να επιδείξουν τα απαιτούμενα έγγραφα και θα λαμβάνουν την ειδική κάρτα, την οποία θα έχουν μαζί τους σε όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στον χώρο.

Τα κριτήρια

1. H αξία ακίνητης περιουσίας του φορολογουμένου, του/της συζύγου και των προστατευόμενων τέκνων αυτού, όπως υπολογίζεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΟΠΣ Περιουσιολογίου της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ανέρχεται αθροιστικά, από την 1η-1-2015 και μετά τουλάχιστον σε ένα έτος, στο ποσό του 1.000.000 ευρώ και έως του ποσού του 1.500.000 ευρώ.

2. H ετήσια τεκμαρτή δαπάνη διαβίωσης, που προκύπτει από τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος του φορολογικού έτους 2018, είναι ποσού 100.000 έως 150.000 ευρώ.

3. Τα ποσά δαπανών (τεκμηρίων) απόκτησης περιουσιακών στοιχείων στο φορολογικό έτος 2018 ανέρχονται από 200.000 έως 400.000 ευρώ

4. Απέστειλαν στο εξωτερικό χρηματικά εμβάσματα συνολικού ύψους από 100.000 έως 200.000 ευρώ, σε τουλάχιστον ένα έτος από το έτος 2015 και μετά, όπως εντοπίζονται από τα στοιχεία που διαβιβάζονται στην ΑΑΔΕ, από πιστωτικά, χρηματοδοτικά ιδρύματα, ιδρύματα πληρωμών και εταιρίες παροχής επενδυτικών υπηρεσιών και από τα στοιχεία των συνδικαιούχων των λογαριασμών χρέωσης για την αποστολή του εμβάσματος.

Παράλληλα από τις 6 Φεβρουαρίου ενεργοποιείται μία νέα υπέρ-διεύθυνση, η πιο ισχυρή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, που θα έχει υπό την σκέπη της όλους τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, τις εφορίες, το κέντρο βεβαίωσης και είσπραξης οφειλών, τη φορολογική συμμόρφωση και εξυπηρέτηση των φορολογούμενων αλλά κυρίως τον σχεδιασμό των ελέγχων.

Η νέα υπερ-διεύθυνση θα πρέπει εκτός από τη διασφάλιση των συμφερόντων του δημοσίου, να μην είναι τιμωρητική απέναντι στους φορολογούμενους και να βγάζει προς τα έξω το αίσθημα κοινωνικής δικαιοσύνης.

Σύμφωνα με το περίγραμμα της θέση ευθύνης ο ρόλος του Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών είναι να συμβάλλει ενεργά στη διαχείριση και εποπτεία των φορολογικών λειτουργιών, με σκοπό τη μεγιστοποίηση των δημοσίων εσόδων, τον εντοπισμό, την καταπολέμηση και τον κολασμό της φοροαποφυγής και της φοροδιαφυγής και τη διασφάλιση της ποιοτικής εξυπηρέτησης των φορολογουμένων.

Αρμοδιότητες

-Έχει την ευθύνη διαμόρφωσης στρατηγικής και επιχειρησιακού σχεδιασμού για την διεξαγωγή όλων των ειδών των φορολογικών ελέγχων και των ερευνών, για την είσπραξη και τις δράσεις φορολογικής συμμόρφωσης, καθώς και για την παροχή ποιοτικών φορολογικών υπηρεσιών στους φορολογούμενους.

-Αναλαμβάνει ενεργό ρόλο για την αποτελεσματική διοίκηση, την αποδοτική λειτουργία και την πραγμάτωση της αποστολής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Διοικητή.

-Διοικεί τη Γενική Διεύθυνση κατά τρόπο ώστε να διασφαλίζει την εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία της μέσω της αξιοποίησης και της ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού της.

-Συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωση, στην προώθηση, στην παρακολούθηση και στην αξιολόγηση του προγράμματος μεταρρύθμισης της Α.Α.Δ.Ε.

 

 

Continue Reading
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ