Ελάτε στην παρέα μας

Ειδήσεις

Τα επιχειρηματικά νέα της εβδομάδας από το Χ-τύπο

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο Χ-τύπος και το xtypos.gr συγκεντρώνουν και παρουσιάζουν τα επιχειρηματικά νέα της εβδομάδας (15/1) για την πλήρη ενημέρωση ιδιωτών, φορέων και επαγγελματιών.

  • Στα 126.600 ευρώ ανέρχονται τα πρόστιμα τα οποία επιβλήθηκαν σε παραβάτες από τη Γενική Διεύθυνση Βιώσιμης Ανάπτυξης και Κλιματικής Αλλαγής της Περιφέρειας Αττικής κατά τη διάρκεια ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν στο σύνολο των Περιφερειακών ενοτήτων τις πρώτες ημέρες των γιορτών. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια των συστηματικών ελέγχων σε σημεία παραγωγής, εμπορίας και διακίνησης τροφίμων, επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες στους πολίτες (ταξί, πρατήρια καυσίμων, κ.α.) και σε χώρους πάσης φύσεως που παρουσιάζουν καταναλωτική κίνηση την εορταστική περίοδο (χώροι εστίασης, αναψυχής, καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, εμπορικά, κ.α.) διενεργήθηκαν 4.987 έλεγχοι και εντοπίστηκαν 114 παραβάσεις.

 

  • Επίδοση που δεν έχει επιτευχθεί ποτέ ξανά στο παρελθόν πέτυχαν στο πρώτο 11μηνο του 2021 οι Έλληνες που επιχειρούν στο εξωτερικό, εξέλιξη που προοιωνίζει ότι στο σύνολο του περσινού έτους, οι εξαγωγές της χώρας αναμένεται να σπάσουν το φράγμα των 38 δισ. ευρώ, όπως αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βόρειας Ελλάδας (ΣΕΒΕ). Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία που ανακοίνωση η Ελληνική Στατιστική Αρχή και επεξεργάστηκε το Ινστιτούτο Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ, οι ελληνικές εξαγωγές στο διάστημα Ιανουαρίου- Νοεμβρίου 2021 «έτρεξαν» με θετικό ρυθμό 30,8% και διαμορφώθηκαν σε 36,310,8 δισ. ευρώ, έναντι των 27,767,6 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2020 και 30,962,8 δισ. ευρώ το 2019.

 

  • Ολοκληρώθηκε η εκταμίευση του υπολειπόμενου ποσού των 54,7 εκ. € προς τον ΕΦΕΠΑΕ (Ενδιάμεσος Φορέας Διαχείρισης Κρατικών Ενισχύσεων), προκειμένου άμεσα να αποπληρωθούν οι περίπου 2.500 επιχειρήσεις, για τις οποίες εκκρεμούσε η καταβολή της μη επιστρεπτέας ενίσχυσης, από την  Περιφέρεια Αττικής, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τις αρμόδιες Διευθύνσεις.

 

  • Το φορολογικό κίνητρο της προσαυξημένης έκπτωσης της διαφημιστικής δαπάνης, το οποίο ίσχυε για το 2020 και για το 2021 επεκτείνεται και στο φορολογικό έτος 2022, αν και με χαμηλότερο ποσοστό, με στόχο την τόνωση της κατανάλωσης και ως εκ τούτου την ενίσχυση του εμπορίου. Ειδικότερα, η διαφημιστική δαπάνη για υπαίθριες διαφημίσεις και για αγορά χρόνου ή χώρου προβολής μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, Τύπος, διαδίκτυο) εκπίπτει για το έτος 2022 συνολικά σε ποσοστό 130%, εφόσον το ύψος της υπερβαίνει κατά 5% την αντίστοιχη δαπάνη του 2019, όπως αυτή είχε διαμορφωθεί προ της έκδοσης πιστωτικών τιμολογίων κύκλου εργασιών (τζίρου).

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ