Ελάτε στην παρέα μας

Ειδήσεις

Μίνι «ανασχηματισμός» και νέοι αντιδήμαρχοι στον Δήμο Λυκόβρυσης-Πεύκης

Δημοσιεύθηκε

στις

Ορίστηκαν από τον Δήμαρχο Τάσο Μαυρίδη οι νέοι αντιδήμαρχοι για το διάστημα από 1 Σεπτεμβρίου 2016 έως 28 Φεβρουαρίου 2017.

Για το διάστημα αυτό των έξι μηνών ορίστηκαν ως αντιδήμαρχοι οι Μανώλης Φραϊδάκης, Βαγγέλης Παπανικολάου, Νίκος Γκαραβέλλας, Χρήστο Σκαμάκη και Έφη Τσεκούρα με τις εξής αρμοδιότητες:

Φραϊδάκης Εμμανουήλ, ως Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών υπηρεσιών,
Παπανικολάου Ευάγγελος, ως Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος-Πολεοδομίας και Πολιτικής Προστασίας,
Γκαραβέλλας Νικόλαος, ως Αντιδήμαρχο Εκπαίδευσης, Κοινωνικής Πολιτικής και Εθελοντισμού,
Σκαμάκης Χρήστος ως κατά τόπον Αντιδήμαρχο της Δημοτικής Κοινότητας Λυκόβρυσης και Καθαριότητας,
Τσεκούρα Ευθυμία ως κατά τόπον Αντιδήμαρχο της Δημοτικής Κοινότητας Πεύκης.

Αναλυτικά οι αρμοδιότητες των νέων αντιδημάρχων:

Φραϊδάκης Εμμανουήλ, ως Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών υπηρεσιών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 Υπογράφει με εξουσιοδότηση Δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, άδειες Πολιτικών Γάμων, Αποφάσεις εγγραφής στα Δημοτολόγια, Αιτήματα Πολιτογράφησης, Αποφάσεις Δημάρχου που αφορούν σε καθορισμό μισθού και χορήγηση μισθολογικών κλιμακίων των υπαλλήλων του Δήμου, λοιπά διοικητικά έγγραφα και χρηματικά εντάλματα.

 Υπογράφει τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας, καθώς και τις βεβαιώσεις «εν ζωή» των κατοίκων του Δήμου.  Την εποπτεία των διοικητικών θεμάτων του Δήμου και ειδικότερα την εποπτεία των θεμάτων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών.

 Την εποπτεία των οικονομικών θεμάτων του Δήμου και ειδικότερα την εποπτεία των θεμάτων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.

 Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης & Διαφάνειας. Την εποπτεία ανάρτησης στην δικτυακή πύλη των αποφάσεων κανονιστικού χαρακτήρα, το συντονισμό των οργάνων και διαδικασιών διαβούλευσης, που απορρέουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια».

 Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων της Εξυπηρέτησης του Πολίτη και λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

 Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.

 Την εποπτεία και τον συντονισμό των κάτωθι υπηρεσιών του Δήμου :

Α. ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία :

1) Γραφείο Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης.

2) Γραφείο Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)

3) Γραφείο Διαφάνειας

Β. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :

α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου

 Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου

 Γραφείο Οικονομικής Επιτροπής, Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και Εκτελεστικής Επιτροπής.

 Γραφείο Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης, Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών, Επιτροπών του Δημοτικού Συμβουλίου, Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης και Δημοτικών Παρατάξεων.

β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών

 Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης

 Γραφείο Ληξιαρχείου  Γραφείο Αλλοδαπών και Μετανάστευσης

γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας

 Γραφείο Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού

 Γραφείο Μητρώων και Διαδικασιών Προσωπικού.

 Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας.  Γραφείο Απασχόλησης δ

) Τμήμα ΚΕΠ  Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών

 Γραφείο Εσωτερικής Ανταπόκρισης

Γ. Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :

α) Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών

 Γραφείο Προϋπολογισμού και οικονομικής πληροφόρησης

 Γραφείο Λογιστηρίου και Αποθηκών

 Γραφείο Προμηθειών υλικών/εξοπλισμού/υπηρεσιών

β) Τμήμα Εσόδων, Περιουσίας και Ταμείου

 Γραφείο Εσόδων  Γραφείο Περιουσίας

 Γραφείο Ταμείου

 Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων.

Δ. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

α) Τμήμα ΚΕΠ

 Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών

 Γραφείο Εσωτερικής Ανταπόκρισης β) Γραφείο Διοικητικών θεμάτων και εξυπηρέτησης Πολιτών. γ) Γραφείο Οικονομικών θεμάτων.

Ο κ. Φραϊδάκης Εμμανουήλ θα παρέχει τις υπηρεσίες του ως Αντιδήμαρχος στο Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης από 01/09/2016 έως 28/02/2017.

Παπανικολάου Ευάγγελος, ως Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος – Πολεοδομίας και Πολιτικής Προστασίας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 Την εποπτεία και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης, της τήρησης του Κ.Ο.Κ. και ηλεκτροφωτισμού του Δήμου.

 Την εποπτεία, το συντονισμό και την καλή λειτουργία του ηλεκτροφωτισμού του Δήμου.

 Την εποπτεία επί των θεμάτων του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων.

 Την εποπτεία και το συντονισμό επί των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία των Λαϊκών Αγορών.

 Την εποπτεία και το συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λπ. των παιδικών χαρών, πλατειών και των συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης.

 Την εποπτεία και το συντονισμό επί των θεμάτων Υπαίθριας διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων και των αρμοδιοτήτων λήψης αποφάσεων για τη χορήγηση αδειών υπαίθριας διαφήμισης, καθώς και τις αρμοδιότητες για κάθε άλλη επί του θέματος υπαίθριας διαφήμισης ενέργεια, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη νομοθεσία.

 Την εποπτεία, το σχεδιασμό, το συντονισμό και την καλή λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας.

 Την εποπτεία, το σχεδιασμό και το συντονισμό της περισυλλογής εγκαταλελειμμένων οχημάτων.

 Παρακολουθεί και ενημερώνεται για θέματα που αφορούν στο Ηλιακό Χωριό.

 Παρακολουθεί και ενημερώνεται για θέματα που αφορούν σε Ευρωπαϊκά και Περιφερειακά Προγράμματα.

 Την υπογραφή βεβαιώσεων, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου που άπτονται της αρμοδιότητάς του.

 Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων. Συγκεκριμένα την εποπτεία και τον συντονισμό των κάτωθι υπηρεσιών του Δήμου:

Υπηρεσίες περιβάλλοντος και ποιότητας ζωής. Α. Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες : Τμήμα Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας

 Γραφείο Περιβάλλοντος και εξοικονόμησης ενέργειας  Γραφείο Πολιτικής Προστασίας Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών εργασιών

 Γραφείο συντήρησης κοινοχρήστων χώρων (πλατειών, οδών, κ.λπ.)

 Γραφείο συντήρησης κτηριακών υποδομών Υπηρεσίες που υπάγονται στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών

Β. Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει: Τμήμα μελετών:

 Γραφείο σχεδιασμού προγραμμάτων δράση

 Γραφείο εκπόνησης μελετών Τμήμα Τεχνικών Έργων:  Γραφείο εκτέλεσης τεχνικών έργων

 Γραφείο διοικητικής και γραμματειακής υποστήριξης Τμήμα Συγκοινωνιών και Μεταφορών:

 Γραφείο Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων και Μεταφορών

 Γραφείο Εγκαταστάσεων και Αδειοδοτήσεων

Ο κ. Παπανικολάου Ευάγγελος θα παρέχει τις υπηρεσίες του ως Αντιδήμαρχος στο Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης από 01/09/2016 έως 28/02/2017, χωρίς αντιμισθία.

Γκαραβέλλας Νικόλαος, ως Αντιδήμαρχο Εκπαίδευσης, Κοινωνικής Πολιτικής και Εθελοντισμού και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:  Ασκεί εποπτεία στο Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής.  Διαχειρίζεται υποθέσεις του Δήμου που αφορούν σε επικοινωνία με τοπικούς φορείς, συλλόγους και οργανώσεις του Δήμου.

 Οργανώνει και εποπτεύει το Γραφείο Εθελοντισμού του Δήμου.

 Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.  Διαχειρίζεται υποθέσεις του Δήμου που αφορούν σε εκκλησιαστικά θέματα.

 Την υπογραφή βεβαιώσεων και εντολών, εκτός χρηματικών ενταλμάτων, που σχετίζονται με τις αρμοδιότητές της και τις Δημοτικές Ενότητες.

 Συντονίζει θέματα που αφορούν στα αδέσποτα ζώα. Ενδεικτικά, αναφέρονται η ανάληψη πρωτοβουλιών και η υλοποίηση δράσεων που αφορούν στη μέριμνα για την περισυλλογή, τη σήμανση, την καταγραφή, την περίθαλψη κ.λπ. των αδέσποτων ζώων, όπως αυτά προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις.

 Την εποπτεία επί θεμάτων του Γραφείου Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας και συγκεκριμένα :

α) Την επιμέλεια και επόπτευση θεμάτων του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων.

β) Την εποπτεία και το συντονισμό του προσωπικού των Σχολείων όπως Σχολικοί Φύλακες και Καθαρίστριες εσωτερικών χώρων σχολείων.

Ο κ. Γκαραβέλλας Νικόλαος θα παρέχει τις υπηρεσίες του ως Αντιδήμαρχος στο Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης από 01/09/2016 έως 28/02/2017, χωρίς αντιμισθία.

Σκαμάκης Χρήστος ως κατά τόπον Αντιδήμαρχο της Δημοτικής Κοινότητας Λυκόβρυσης και Καθαριότητας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 Την υπογραφή βεβαιώσεων & εντολών, εκτός χρηματικών ενταλμάτων, που σχετίζονται με τις αρμοδιότητες του και τις Δημοτικές Ενότητες.

 Την εποπτεία και το συντονισμό των θεμάτων Υγιεινής και Ασφάλειας των εργαζομένων της καθαριότητας και του ηλεκτροφωτισμού.

 Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων του Τμήματος Αποθήκης Υλικών.

 Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.

 Την εποπτεία και το συντονισμό επί θεμάτων των κάτωθι υπηρεσιών του Δήμου. Συγκεκριμένα από την Δ/νση Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Τμήμα Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας

 Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.

 Γραφείο διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων. Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου

 Γραφείο σχεδιασμού και ανάπτυξης πρασίνου

 Γραφείο διαχείρισης και συντήρησης πρασίνου

Ο κ. Σκαμάκης Χρήστος θα παρέχει τις υπηρεσίες του ως Αντιδήμαρχος στο Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης από 01/09/2016 έως 28/02/2017.

Τσεκούρα Ευθυμία ως κατά τόπον Αντιδήμαρχο της Δημοτικής Κοινότητας Πεύκης και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 Την υπογραφή βεβαιώσεων και εντολών, εκτός χρηματικών ενταλμάτων, που σχετίζονται με τις αρμοδιότητές της και τις Δημοτικές Ενότητες.

 Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων

7  Την εποπτεία των θεμάτων που αφορούν τις υπηρεσίες του Γραφείου Δημότη και Επικοινωνίας των Δημοτών.

Η κα Τσεκούρα Ευθυμία θα παρέχει τις υπηρεσίες της ως Αντιδήμαρχος στο Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης από 01/09/2016 έως 28/02/2017.

Ο Δήμαρχος προΐσταται και έχει την ευθύνη όλων των υπηρεσιών του Δήμου.

1. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Φραϊδάκης Εμμανουήλ, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Παπανικολάου Ευάγγελο.

2. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος. Τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Σκαμάκη Χρήστου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Παπανικολάου Ευάγγελος, ενώ τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Γκαραβέλλα Νικολάου όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος Τσεκούρα Ευθυμία. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των ανωτέρω Αντιδημάρχων οι αρμοδιότητές αυτών μεταβιβάζονται στον Αντιδήμαρχο Αναπληρωτή Δημάρχου, Φραϊδάκη Εμμανουήλ.

3. Η παρούσα απόφαση θα κοινοποιηθεί στους Αντιδημάρχους του Δήμου, στον Προϊστάμενο του Τμήματος Ταμειακής Υπηρεσίας του Δήμου, στους Προϊσταμένους Διευθύνσεων, Τμημάτων και Αυτοτελών Γραφείων του Δήμου και θα δημοσιευθεί μία φορά σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού, θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος.

Μην ξεχνάτε την εφημερίδα “ΧΤΥΠΟΣ”. Κυκλοφορεί από το Σάββατο στα περίπτερα της Αθήνας και του Πειραιά. Με αποκλειστικές ειδήσεις ρεπορτάζ και άρθρα. Επίσης, με μεγάλες χρήσιμες προσφορές και δώρα.

Continue Reading
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ