Ελάτε στην παρέα μας

Κοινωνία

Lockdown: Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες στο Δήμο Πεντέλης

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο Δήμος Πεντέλης στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, διαμορφώνει τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, μέχρι το τέλος της διάρκειας των έκτακτων μέτρων (3 Δεκεμβρίου 2020) ο Δήμος θα εξυπηρετεί τους δημότες τηλεφωνικά και μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των ψηφιακών υπηρεσιών του και μόνον σε έκτακτες περιπτώσεις δια ζώσης κατόπιν ραντεβού.

Επιπλέον:

  • Για τα ΚΕΠ η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατόπιν ραντεβού.  Η εξυπηρέτηση επειγόντων περιπτώσεων μπορεί να γίνει και χωρίς ραντεβού με την τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων. Εναλλακτικά μπορεί να γίνει και με την χρήση της Ψηφιακής Πλατφόρμας MyΚepLive ή μέσω του Gov.gr.
  • Για αιτήματα μπορούν να απευθύνονται στο Γραφείο Δημότη τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά στα τηλέφωνα 2132050098-99 και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected].
  • Για αιτήματα και έκτακτα περιστατικά Πολιτικής Προστασίας οι δημότες μπορούν να απευθύνονται Στο Κέντρο Επιχειρήσεων (ΚΕΠΙΧ) του Δήμου Πεντέλης στο τηλέφωνο 2108040580.
  • Σε ειδικές και επείγουσες περιπτώσεις, που απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία, η εξυπηρέτηση θα γίνεται αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού.

Τα τηλέφωνα και οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των υπηρεσιών του Δήμου που θα μπορέσει να εξυπηρετηθεί το κοινό είναι:

  ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ E-MAIL
01 Κεντρικό Τηλέφωνο – Πρωτόκολλο  

2132050000 / 2132050032-33

[email protected]
02 Ληξιαρχείο-Δημοτολόγιο 2132050034-35 [email protected]
03 Ταμείο 2132050061-62 [email protected]
04 Έσοδα 2132050059-60 [email protected]
05 Διοικητικά θέματα 2132050078/88 [email protected]
06 Κοινωνικά θέματα 2108100884, εσωτερικά 21, 22, 23 [email protected]
07 ΚΕΠ 2132007000 ——————-

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ