Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026
31.1 C
Athens
Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

    Δήμος Ν. Φιλαδέλφειας – Ν. Χαλκηδόνας: Με ρεκόρ συμμετοχής η δωρεάν καλοκαιρινή εκδήλωση των ΚΑΠΗ στο Άλσος

    Αποθήκευση δημοσίευσης
    Αποθηκεύθηκε

    400 μέλη γέμισαν το Άλσος Νέας Φιλαδέλφειας με χαμόγελα, τραγούδι και χορό στην καλοκαιρινή γιορτή των ΚΑΠΗ

    Με εντυπωσιακή προσέλευση πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή εκδήλωση των ΚΑΠΗ του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, στο Άλσος Νέας Φιλαδέλφειας.

    Στη φετινή διοργάνωση πάνω από 400 μέλη των ΚΑΠΗ έδωσαν το «παρών», αριθμός αυξημένος κατά 100 περίπου συμμετέχοντες σε σχέση με την περυσινή χρονιά.

    Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε δωρεάν για όλους τους συμμετέχοντες, προσφέροντας μια βραδιά ψυχαγωγίας, συνάντησης και διασκέδασης.

    Το μουσικό πρόγραμμα επιμελήθηκαν οι Αδελφοί Χαϊτίδη, οι οποίοι δημιούργησαν ένα γιορτινό κλίμα, με τραγούδι και χορό που κράτησε αμείωτο το κέφι των παρευρισκομένων μέχρι αργά το βράδυ.

    Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης προσφέρθηκαν φαγητό, λουκουμάδες και παγωτό, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας ζεστής και φιλόξενης ατμόσφαιρας.

    Ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, Ιωάννης Τομπούλογλου, δήλωσε:

    «Η τρίτη ηλικία αξίζει τον σεβασμό, τη φροντίδα και την έμπρακτη στήριξή μας. Οι άνθρωποι αυτοί είναι οι θεμελιωτές της κοινωνίας μας και η παρουσία τους αποτελεί πολύτιμη παρακαταθήκη για τις νεότερες γενιές. Ως Δημοτική Αρχή συνεχίζουμε με συνέπεια να ενισχύουμε τις κοινωνικές μας δομές και να δημιουργούμε ευκαιρίες συμμετοχής, ψυχαγωγίας και δημιουργικής έκφρασης για τους συμπολίτες μας της τρίτης ηλικίας. Η μεγάλη συμμετοχή στη φετινή εκδήλωση αποτελεί για εμάς τη μεγαλύτερη επιβράβευση.»

    Από την πλευρά του, ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος ΚΑΠΗ, Κοινωνικής Μέριμνας, Σίτισης Απόρων, Κοινωνικού Παντοπωλείου και Κοινωνικού Ενδύματος, καθώς και λειτουργίας του ΚΗΦΗ, Ιωάννης Λουκιδέλης, ανέφερε:

    «Για εμάς, η φροντίδα των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας δεν αποτελεί απλώς διοικητική υποχρέωση αλλά βαθύ χρέος τιμής και ευγνωμοσύνης. Εργαζόμαστε καθημερινά με αγάπη, σεβασμό και αίσθημα ευθύνης, ώστε οι κοινωνικές δομές του Δήμου να βρίσκονται ουσιαστικά δίπλα σε κάθε συμπολίτη που έχει ανάγκη. Ευχαριστώ θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της φετινής εκδήλωσης και ιδιαίτερα τους εργαζόμενους, τους εθελοντές και τα μέλη των ΚΑΠΗ που με τη συμμετοχή τους έδωσαν ζωή και ξεχωριστό παλμό στη βραδιά. Δέσμευσή μας είναι η καθιερωμένη αυτή γιορτή να συνεχίσει να προσφέρεται δωρεάν, ως ελάχιστη αναγνώριση της προσφοράς των μεγαλύτερων συμπολιτών μας στην κοινωνία και στον τόπο μας.»

    Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι Αντιδήμαρχοι Ευτυχία Παπαλουκά, Λίνα Γεωργίου, Αλέκος Γούλας, Γιώργος Κελλίδης και Τάκης Αθανασόπουλος, ο σύμβουλος του Δημάρχου Βαγγέλης Βεσκούκης, εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων της πόλης, ο ιδρυτής της Συμπαράταξης Χάρης Τομπούλογλου, καθώς και πλήθος εθελοντών.

    ΑΡΘΡΑ ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Παρακαλούμε, εισάγετε το σχόλιό σας!
    Παρακαλούμε, εισάγετε το όνομά σας

    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ