Ανοιχτή εκδήλωση για την παρουσίαση του έργου της Δημοτικής Αρχής κατά τους πρώτους 30 μήνες της θητείας της διοργανώνει ο Δήμος Νέας Ιωνίας την Τρίτη 30 Ιουνίου, στις 7:00 μ.μ., στο Συνεδριακό Κέντρο Eurobank (Ιωλκού 8).
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν οι παρεμβάσεις και οι πρωτοβουλίες που υλοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα, καθώς και ο σχεδιασμός της δημοτικής αρχής για την επόμενη περίοδο.
Σύμφωνα με τον Δήμο, η εκδήλωση θα έχει χαρακτήρα απολογισμού αλλά και διαλόγου με τους πολίτες, με στόχο την ενημέρωση, τη συμμετοχή και την ανταλλαγή απόψεων για τις προοπτικές ανάπτυξης της πόλης.
Ο δήμαρχος Νέας Ιωνίας, Παναγιώτης Μανούρης, απευθύνει ανοικτή πρόσκληση προς τους δημότες να παρακολουθήσουν την εκδήλωση.