Ελάτε στην παρέα μας

Κοινωνία

Δήμος Μεταμόρφωσης: Λύσεις στα αιτήματα των πολιτών με ένα κλικ

Δημοσιεύθηκε

στις

Δύο μήνες σε παραγωγική λειτουργία συμπλήρωσε το Γραφείο Δημότη έχοντας ως εργαλείο την εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Δημοτών FixMyCity.

 

Υπενθυμίζεται πως οι Δημότες πλέον μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους προς το Δήμο Μεταμόρφωσης με τρείς (3) τρόπους ;

  • Μέσω της Ιστοσελίδας του Δήμου
  • Μέσω της εφαρμογής FixMyCity που μπορούν οι δημότες να κατεβάσουν στο κινητό τους από
  • Μέσω τηλεφώνου καλώντας τον γνωστό πλέον 4ψήφιο αριθμό 1509

Τα αιτήματα που διαβιβάζονται μέσω τηλεφώνου, εισάγοντα άμεσα στην πλατφόρμα διαχείρισης του FixMyCity, ώστε να ακολουθηθεί η αυτοματοποιημένη διαδικασία ενημέρωσης των συνεργείων για την επίλυσή τους.

 

Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κος Αδάμ Αδαμίδης, δηλώνοντας ικανοποιημένος από τη λειτουργία του νέου συστήματος ανέφερε σχετικά: “Ιδιαίτερα οι δημότες νεαρότερης ηλικίας έχουν αγκαλιάσει το νέο σύστημα αφού έχει τετραπλασιαστεί ο αριθμός αιτημάτων που δεχόμαστε μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής FixMyCity.

Οι υπόλοιποι συνδημότες μας, επιλέγουν τον πατροπαράδοτο τρόπο της τηλεφωνικής επικοινωνίας, αλλά όπως και να έρθει το αίτημα είναι σίγουρο πως θα ικανοποιηθεί με ρυθμούς πολύ σύντομους και βέβαια μέσω της αυτοματοποίησης μπορούμε πλέον να διατηρούμε στατιστικά που βοηθούν τόσο στον προγραμματισμό αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό, όσο και σε πόρους. Το μεγαλύτερο ποσοστό αιτημάτων αφορά σε καθαρισμό χώρων, αποκομιδή υλικών, με βλάβη ή ελλιπή φωτισμό, σε αιτήματα για πράσινους/μπλε κάδους, για λακκούβες δρόμων κι επισκευές πεζοδρομίων. Κάποια αιτήματα ικανοποιούνται άμεσα, όσον αφορά σε άλλα πιο μακροχρόνια αιτήματα, για παράδειγμα τα πεζοδρόμια, υπάρχει συγκεκριμένος προγραμματισμός και τους ενημερώνουμε για αυτόν. Ευτυχώς τώρα που θα μπουν LED φώτα σε όλη την πόλη, θα μειωθούν τα προβλήματα με τις λάμπες που καίγονται συνεχώς και θα λυθεί για πολλά χρόνια ένα μεγάλο ζήτημα της Μεταμόρφωσης.”

Ακόμη, ο Ειδ. Σύμβουλος του Δημάρχου Μεταμόρφωσης, σε θέματα Ψηφιακής Πολιτικής & ΤΠΕ, αναλύοντας τα δεδομένα της εφαρμογής ενημερώνει τους πολίτες:

“Μέσω της πλατφόρμας Intelligent City και του υποσυστήματος FixMyCity, έχουμε δεχθεί 1205 αιτήματα δημοτών από τα οποία έχουν διεκπεραιωθεί τα 978 κι εκκρεμούν 227. Τα εκκρεμή αιτήματα αφορούν κυρίως σε ανακατασκευές πεζοδρομίων, όπου ως γνωστό ακολουθείται συγκεκριμένο πρόγραμμα από τις Τεχνικές Υπηρεσίες, σε εγκαταλελειμμένα οχήματα, όπου η διαδικασία παίρνει χρόνο και σε αιτήματα που απαιτούν εκτεταμένες εργασίες προκειμένου να υλοποιηθούν γεγονός που χρειάζεται χρόνο.

 

Οι ρυθμοί ανταπόκρισης των υπηρεσιών /συνεργείων, είναι της τάξης των 2 ημερών, ενώ είμαστε σε στάδιο μείωσης και του χρόνου ενημέρωσης του δημότη. Αυτή την παράμετρο εργαζόμαστε ώστε να βελτιώσουμε σε μέγιστο βαθμό εντός του 2022.”

 

Δείτε αναλυτικά:

 

 
Continue Reading
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ