Ελάτε στην παρέα μας

Διονύσου

Ψηφιακή εξυπηρέτηση από το ΚΕΠ Αγίου Στεφάνου για τα ΑμεΑ

Δημοσιεύθηκε

στις

Στο πρωτοποριακό πρόγραμμα  «myKEPlive» συμμετέχει ο Δήμος Διονύσου, μέσω του ΚΕΠ Αγίου Στεφάνου, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται από υπαλλήλους μέσω τηλεδιάσκεψης.

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας «myKEPlive.gov.gr», οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων τους.

Στο πλαίσιο αυτό, από τις 13-10-2020 εστάλησαν από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι οδηγίες για την εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία σε συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών με τη χρήση της εφαρμογής MS TEAMS του «myKEPlive».

Η καινοτόμος αυτή υπηρεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης προσφέρεται μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης του Δημοσίου Gov.gr, στην ηλεκτρονική διεύθυνση myKEPlive.gov.gr και υποστηρίζεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης(ΓΓΠΣΔΔ).

Ειδικότερα στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία» παρέχονται δυνατότητες επικοινωνίας,  πληροφόρησης και διεκπεραίωσης αιτημάτων πολιτών με Αναπηρία μέσω  τηλεδιάσκεψης με τη συνδρομή του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών.

Η ψηφιακή πύλη αποτελεί ένα επιπλέον βήμα για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών από τα στελέχη των ΚΕΠ χωρίς επίσκεψη στα κατά τόπους ΚΕΠ.

Όπως υπογραμμίζει ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Γιάννης Τσουδερός «Στόχος όλων μας αποτελεί η συνεχής παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες μας καθώς και η απρόσκοπτη και ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού των ΚΕΠ με την επιτυχή ανταπόκρισή τους στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής».

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τη ψηφιακή πλατφόρμα «myKEPlive.gov.gr» ή να επικοινωνήσετε με το ΚΕΠ Αγίου Στεφάνου  (210 8145897 – [email protected] – Κοιμήσεως θεοτόκου 26, Άγιος Στέφανος, 14565).

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ