Ελάτε στην παρέα μας

Αγίας Παρασκευής

«Δρόμος Ζωής Δήμου Αγίας Παρασκευής – Αναδεικνύοντας τον Υμηττό»: Ξανά στην εκκίνηση έπειτα από δυο χρόνια διακοπής λόγω της πανδημίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Την προκήρυξη του «7ου Δρόμου Ζωής Δήμου Αγίας Παρασκευής – Αναδεικνύοντας τον Υμηττό 2022» ανακοίνωσε ο Πολιτιστικός και Αθλητικός Οργανισμός του Δήμου (ΠΑΟΔΑΠ), έπειτα από δυο χρόνια αναγκαστικής, όπως αναφέρει, διακοπής, λόγω πανδημίας. Η διοργάνωση έχει προγραμματιστεί για την Κυριακή 8 Μαΐου, με εκκίνηση και τερματισμό στην Κεντρική Πλατεία της πόλης.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί σε συνεργασία του Νομικού Προσώπου με το Αθλητικό Σωματείο Αγίας Παρασκευής «SANTA RUNNING TEAM», καθώς και με την συνδρομή, έως σήμερα, του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Ανατολικής Αττικής και την υποστήριξη των: 1ου & 3ου Συστήματος Ελλήνων Προσκόπων Αγίας Παρασκευής, Σωματείου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Βορειοανατολικού Τομέα Υμηττού (ΣΕΠΠΒΑΤΥ), Ομάδας Αθλητών Μαραθωνίου Αθηνών «O.R.A.M.A.», Β’ Τμήματος Τροχαίας Βορειοανατολικής Αττικής, Αστυνομικού Τμήματος Αγίας Παρασκευής. Με δωρεάν τη συμμετοχή, ο θεσμός έχει την αιγίδα της Ε.Ο.Σ.Λ.Μ.Α.-Υ (Ελληνικής Ομοσπονδίας Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού- Υπεραποστάσεων).
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΠΑΟΔΑΠ Σπύρο Παπασπύρο, η διοργάνωση για τον Δήμο της Αγίας Παρασκευής «έχει βασικό σκοπό την προώθηση του δρομικού κινήματος, την ενίσχυση της σωματικής αλλά και ψυχικής υγείας και δίνει τη δυνατότητα σε δρομείς αλλά και σε άτομα όλων των ηλικιών και επιπέδων φυσικής κατάστασης να συμμετάσχουν σ’ έναν μεικτό αγώνα δρόμου που συνδέει τον σύγχρονο αστικό ιστό με το φυσικό περιβάλλον, αναδεικνύοντας την οικολογική και αθλητική αξία του Υμηττού».

Ο θεσμός, όπως ανέφερε ο επικεφαλής του Νομικού Προσώπου, «εκτός από την αθλητική διάσταση, έχει -και αυτή την χρονιά- χαρακτήρα αλληλεγγύης, ενισχύοντας την Στέγη Γερόντων Αγίας Παρασκευής, η οποία φιλοξενεί 35 ηλικιωμένα άτομα, όπου παρά τις άριστες συνθήκες φροντίδας και θαλπωρής διαπιστώνονται ελλείψεις σε βασικά είδη φροντίδας και περιποίησης».
Όποιος δρομέας/συμμετέχων επιθυμεί να στηρίξει τη δομή μπορεί να προσφέρει είδη, τα οποία θα ανακοινωθούν σε συγκεκριμένη λίστα και θα παραδίδονται στους διοργανωτές είτε με την παραλαβή του φακέλου του (chip, αριθμός κ.λπ) από τη Γραμματεία.

Διαδρομές

1η: Απόσταση 14 χλμ. Μεικτή δρόμος- βουνό. Ώρα εκκίνησης 08:30 π.μ. Αφετηρία Πλατεία Αγίας Παρασκευής (ΥΨ. 219 μ)- Αγ. Ιωάννου έως Κολλέγιο 1,2 χλμ – αριστερά Γραβιάς μέχρι διασταύρωση ΣΔΑΜ 500 μ. (ΥΨ. 260 μ.) στροφή δεξιά (παρατεταμένη ανηφόρα) προς Ι. Μ. Αγ. Ιωάννου Κυνηγού 1,2 χλμ (ΥΨ.345μ ) και μέχρι διασταύρωση με άσφαλτο 1,8 χλμ., στροφή αριστερά 350μ. προς κορυφή (ΥΨ. 415 μ.) (χωμάτινη ανηφορική διαδρομή) 700μ. (ΥΨ.ΜΑΧ. 460μ.) οριζόντια και κατηφορική διαδρομή 2,2 χλμ, (ΥΨ.350μ. )- τάπητας χρονομέτρησης – στροφή αριστερά 350 μοιρών (δασικός κατήφορος) 400μ. διακλάδωση αριστερά απότομη κατηφόρα 600μ, φτάνουμε σε διασταύρωση με άσφαλτο (οδός Αγάπης) 500 μ. δεξιά (οδός Κολοκοτρώνη), τέρμα Κολοκοτρώνη δεξιά (οδός Αγ. Ιωάννη) μέχρι την εκκλησία Αγ. Σάββας 1 χλμ (ΥΨ. 230μ.), απότομη ανηφόρα αριστερά μέχρι Ι. Μ. Αγ. Ιωάννη Κυνηγού 1 χλμ και δεξιά επιστροφή έως τερματισμό – αφετηρία 3 χλμ. Χαμηλότερο σημείο διαδρομής: 219 μ – Υψηλότερο σημείο διαδρομής: 489 μ -Βαθμός Δυσκολίας: Δύσκολος λόγω βατότητας (9 χλμ ασφάλτινα και 5 χλμ χωμάτινα) και υψομετρικής διαφοράς.

2η: Απόσταση 5 χλμ. Μαζικός ενηλίκων άνω των 18 ετών & Γυμνασίων – Λυκείων Σχολείων. Ώρα εκκίνησης 08:40 π.μ. Αφετηρία Πλατεία Αγίας Παρασκευής (ΥΨ. 219 μ)- Αγ. Ιωάννου έως Κολλέγιο 1,2 χλμ – αριστερά Γραβιάς- Δεξιά Ανατολικής Μεσογείου, αναστροφή σε σημείο 250 μ. μετά τη διασταύρωση της ΣΔΑΜ (ΥΨ. 260 μ.) και επιστροφή στο σημείο τερματισμού (Κεντρική Πλατεία Αγίας Παρασκευής). Μέγιστο ύψος διαδρομής: 260 μ.

3η: Απόσταση 1 χλμ.-Παιδικό Δημοτικών Σχολείων. Ώρα εκκίνησης 10:30 π.μ. Αφετηρία: Κεντρική Πλατεία Αγίας Παρασκευής- Αγίου Ιωάννου με κατεύθυνση προς Αμερικανικό Κολέγιο. Αναστροφή επί της Αγίου Ιωάννου στο ύψος των οδών Αιόλου & Τρωάδος. Επιστροφή και τερματισμός στην Κεντρική Πλατεία Αγίας Παρασκευής.