Δύο 15χρονες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, ύστερα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που, σύμφωνα με τις αρχές, είχαν προμηθευτεί από κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Νεάπολης.
Μαζί τους βρισκόταν ακόμη μία ανήλικη, ενώ η υπόθεση κινητοποίησε τις αστυνομικές αρχές, οι οποίες προχώρησαν στη σύλληψη μιας 21χρονης εργαζόμενης του καταστήματος.
Συνελήφθη εργαζόμενη του καταστήματος
Η σύλληψη πραγματοποιήθηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών. Σύμφωνα με την έρευνα, η 21χρονη φέρεται να πούλησε αλκοολούχο ποτό στις τρεις ανήλικες.
Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας που αφορά τη διάθεση αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους, ενώ οι συνθήκες του περιστατικού βρίσκονται υπό διερεύνηση.