Ελάτε στην παρέα μας

Αμαρουσίου

Ο «Χ-τύπος» στην τοπική αγορά εν μέσω των φθινοπωρινών εκπτώσεων

Δημοσιεύθηκε

στις

Την περασμένη Παρασκευή 2 Νοεμβρίου έγινε η έναρξη των φθινοπωρινών ενδιάμεσων εκπτώσεων, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου 2019 και ο Χ-τύπος «βγήκε» στις αγορές των Βορείων Προαστίων προκειμένου να δει πως είναι η κίνηση των καταναλωτών για φέτος και κατά πόσο οι καταστηματάρχες «πήραν μια ανάσα» εν μέσω των δύσκολων καιρών που διανύουμε.

«Πεσμένη» η αγορά στο Μαρούσι
Μειωμένη κίνηση παρατηρήθηκε στους δρόμους της αγοράς του Δήμου Αμαρουσίου την εβδομάδα αυτή. Δεδομένου ότι οι εκπτώσεις δεν έφτασαν σε μεγάλα ποσοστά, με τα περισσότερα καταστήματα να κυμαίνονται γύρω στο -30%, οι καταναλωτές της περιοχής μάλλον προτίμησαν να επισκεφτούν το εμπορικό κέντρο που βρίσκεται πλησίον του σταθμού της Νερατζίωτισσας. Ο λόγος φυσικά δεν είναι άλλος από τα μεγαλύτερα ποσοστά «μείον» των αρχικών τιμών, κάτι που ευθύνεται κυρίως στο ότι τα καταστήματα εκεί αποτελούν μέρη «αλυσίδων» και όχι μεμονωμένες επιχειρήσεις ελληνικής παραγωγής.
Σε γενικές γραμμές, οι υπάλληλοι και ιδιοκτήτες καταστημάτων δεν έχουν να σημειώσουν κάποια ιδιαίτερη κίνηση σε σχέση με την υπόλοιπη χρονιά και ακόμα περισσότερο δεν έχουν παρατηρήσει καμία διαφορά συγκριτικά με άλλες περιόδους εκπτώσεων τονίζοντας πως «ο κόσμος δεν έχει ανοιχτεί ακόμα μετά την κρίση και ο τρόπος που γίνονται οι εκπτώσεις τελευταία δεν έχει βοηθήσει τα καταστήματα».

«Να κοπούν τα 10ήμερα εκπτώσεων»
Την ίδια άποψη συμμερίζεται και μια υπάλληλος σε κατάστημα γυναικείων ρούχων στη Νέα Ιωνία, η οποία ζητάει να κοπούν τα ενδιάμεσα 10ήμερα εκπτώσεων και να επιστρέψουν οι εκπτώσεις στην παλιά τους μορφή, καθώς για τα κατασήματα δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά, κάτι που ισχύει ειδικά για τις φετινές ενδιάμεσες εκπτώσεις.
Ωστόσο, υπήρχαν και οι πιο «αισιόδοξοι» των καταστημάτων ανδρικής ένδυσης που θεωρούν πως οι εκπτώσεις είναι σημαντικές για την αγορά. Από τη μία πλευρά ένας ιδιοκτήτης επεσήμανε πως σε κάθε περίοδο εκπτώσεων υπάρχει μεγαλύτερη κίνηση, κάτι που δίνει «ώθηση» στους καταναλωτές να προσέλθουν στα καταστήματα και την περίοδο των εορτών. Από την άλλη, ένας υπάλληλος καταστήματος επί της Λεωφ. Ηρακλείου τόνισε πως ενώ δεν σημειώθηκε μεγάλη κίνηση αυτές τις μέρες, την Κυριακή κυρίως όπου ήταν ανοιχτά τα καταστήματα, «δεν υπήρξε τόσο έμφαση στην ποσότητα, όσο στην ποιότητα». Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκπτώσεις στην αγορά της Νέας Ιωνίας έφτασαν μέχρι και το -70% σε ορισμένα καταστήματα, κάτι που φυσικά δεν πέρασε απαρατήρητο από τους καταναλωτές και εξηγεί την πιο αυξημένη κίνηση σε σχέση με το Μαρούσι.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ