“Στην κορυφή της ρύπανσης το Μαρούσι”

0

Οι μετρήσεις που έγιναν στο Κέντρο του Αμαρουσίου «τοποθετούν το Μαρούσι στην πρώτη θέση των αστικών κέντρων με τη μεγαλύτερη συγκέντρωση αιθαλομίχλης, ενώ από τα στοιχεία σημειώνεται ότι τους τελευταίους δύο μήνες, στην πόλη του Αμαρουσίου σημειώθηκε 18 φορές αύξηση των αιωρούμενων σωματιδίων πάνω από το επιτρεπτό», επισημαίνει ο σύλλογος του κέντρου του Αμαρουσίου και για αυτό έκανε τις ακόλουθες προτάσεις:
1. Να δημιουργηθούν  περισσότερες έξοδοι προς τη λεωφόρο  Κηφισίας.
2. Να μην εισέρχονται στο Κέντρο της πόλης, από την Πεύκη ιδίως, όσα οχήματα  προορίζονται για άλλες περιοχές. Να οδηγούνται τα οχήματα με  ευδιάκριτη σήμανση προς εναλλακτικές διαδρομές
3. Να απομακρυνθεί επιτέλους η απαράδεκτη αυτή σήμανση, της συμβολής Τσαλδάρη και Θεμιστοκλέους,  που κατευθύνει τα οχήματα που  έχουν ως προορισμό την Αθήνα στο Κέντρο του Αμαρουσίου.
4. Να οδηγούν προς Αθήνα (από Αγ. Κωνσταντίνου) δρόμοι παράλληλοι της Κηφισίας (Ιερού Λόχου, Διονύσου), για να μην «κατεβαίνουν» τα οχήματα στο φανάρι Αγ. Κωνσταντίνου –  Κηφισίας.
5. Να διοχετεύεται η κυκλοφορία των οχημάτων σε δρόμο παράπλευρο της Αττικής Οδού.
6. Να μην εισέρχονται στο Κέντρο τα οχήματα που έρχονται από τα Β. Προάστια με προορισμό τα Μελίσσια.
7. Να απαγορευθεί η είσοδος των βαρέων οχημάτων, (άνω των τριών τόνων), στο Κέντρο της πόλης. Όσο για τα μεγάλα οχήματα τροφοδοσίας και τα απορριμματοφόρα να μην κινούνται σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής
 8. Να υλοποιηθεί επιτέλους η υπόσχεση που επανειλημμένα μας έχει δοθεί, ότι θα ανανεωθεί δηλαδή, με αντιρρυπαντικά οχήματα,  ο στόλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας.
9. Να ζητήσει  ο Δήμος από τους αρμόδιους φορείς (Αττική οδός-Υπουργείο) σε συνεργασία και με άλλους δήμους (Πεύκης, Μεταμόρφωσης, Ν. Ηρακλείου κ.λ.π.) μείωση των διοδίων της Αττικής οδού για κοντινές αποστάσεις (π.χ. πέντε χλμ. ή τριών εξόδων, όπως από Εθν. οδό μέχρι Λ. Κηφισίας), δεδομένου ότι τα οχήματα που έρχονται από τα Δυτικά προάστια και κατευθύνονται στα Μελίσσια θα χρησιμοποιούσαν την Αττική οδό, αν το κόμιστρο ήταν χαμηλότερο.
10 . Μέχρι να  πραγματωθεί ο στόχος της υπογειοποίησης της Κηφισίας (από την Αγ. Κωνσταντίνου έως το Αμαλίειο), που θα ενώσει το Ανατολικό Μαρούσι με το Δυτικό και θα λύσει οριστικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης,  να  δημιουργηθούν ανισόπεδοι κόμβοι όπου είναι εφικτό και αναγκαίο π.χ.  Αγ. Κωνσταντίνου- Κηφισίας (ενταγμένοι στο στόχο της υπογειοποίησης της Κηφισίας)

Σχολιάστε το άρθρο

Παρακαλούμε, εισάγετε το σχόλιό σας.
Παρακαλούμε, εισάγετε το όνομά σας.