Ελάτε στην παρέα μας

Ειδήσεις

Ο Μητσοτάκης θα επισκεπτόταν το κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης το οποίο καταγγέλλουν ότι… δεν υπάρχει

Δημοσιεύθηκε

στις

Στον τόπο της τραγωδίας βρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετά την σύγκρουση δύο τρένων με τραγικό απολογισμό τους 36 νεκρούς.

Την ώρα που οι καταγγελίες για ελλείψεις και ανεπάρκειες τόσο στο σύστημα δικτύου όσο και στο σύστημα παρακολούθησης των συρμών είναι συνεχείς, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, βάση του επίσημου προγράμματός του θα επισκεπτόταν στις 12 μ.μ. το Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος».

Αναλυτικά το πρόγραμμα του πρωθυπουργού όπως ανακοινώθηκε εχτές:

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφθεί τη Θεσσαλονίκη.

Ο Πρωθυπουργός θα επισκεφτεί το πρωί περιοχές της Δυτικής Θεσσαλονίκης και τα πρώην στρατόπεδα «Καρατάσιου», «Παύλου Μελά» και «Ζιάκα» και την έκταση στον Δήμο Παύλου Μελά όπου θα φυτευτεί Περιαστικό Δάσος Αναψυχής.

Στις 12:00 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφθεί το Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος.

Στις 13:00 ο Πρωθυπουργός θα επισκεφθεί τον χώρο όπου θα ανεγερθεί το Μουσείο Ολοκαυτώματος.

Στις 14:00 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα έχει συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα.

Στις 19:00 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα μιλήσει στο κλειστό γυμναστήριο Σταυρούπολης.

Με δεικτικό τρόπο το σχολίασε ο Πρόεδρος μηχανοδηγών ΟΣΕ, Κώστας Γενιδούνιας ο οποίος τόνισε σε ανάρτησή του «Ο Κ. Μητσοτάκης θα βρεθεί αύριο στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος διαβάζω μόλις σε site. Μπορεί κάποιος να μας πει που είναι και που λειτουργεί η σηματοδότηση & τηλεδιοικηση στην βόρεια Ελλάδα ; Προς Δράμα δεν υπάρχει , μετά το ΠΛΑΤΥ προς Φλωρινα μονή γραμμή , ενώ προς Αθήνα όλα σβηστά, μετά το τχ1 κόκκινο, σε λειτουργία η Σίνδος, η γραμμή προς Στρυμώνα ζούγκλα . Στην φωτό , οι ετοιμασίες.. Ρε τι ζουμε;;;;;;».

Στην ουσία καταγγέλλει ο κ. Γενιδούνιας ότι ο πρωθυπουργός θα επισκεπτόταν ένα κέντρο που στην ουσία… δεν υπάρχει.

Βαριές καταγγελίες για ανεπάρκεια και ολιγωρία

Ο γραμματέας της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος (ΓΣΕΕ), Νίκος Κιουτσούκης, μίλησε στο Dnews για την τραγωδία στα Τέμπη σχολιάζοντας τον ρόλο του σταθμάρχη.

«Ο σταθμάρχης του σταθμού βλέπει μόνο την είσοδο και την έξοδο του τρένου, δεν βλέπει την διαδρομή του. Αν το σύστημα είχε τοποθετηθεί ο σταθμάρχης θα είχε ειδοποιήσει τα τρένα να σταματήσουν. Δεν θα υπήρχε σύγκρουση».

Σύμφωνα με τον ίδιο αυτό το σύστημα αγοράστηκε το 2010 και δεν τοποθετήθηκε λόγω των προβλημάτων που έχουν οι εργολάβοι που προσφεύγουν συνεχώς στη δικαιοσύνη.

Αναλυτικά η δήλωση του γραμματέα της ΓΣΕΕ Νίκου Κιουτσούκη στο Dnews:

«Η απαξίωση του σιδηροδρόμου είναι ένα διαχρονικό πρόβλημα που έχουμε επισημάνει ως εργαζόμενοι παρα πολλές φορές σε όλες τις κυβερνήσεις. Δυστυχώς η σύγκρουση των εργολαβικών συμφερόντων στην πατρίδα μας είναι τεράστια και φάνηκε σήμερα με το τραγικό αυτό δυστύχημα όπου τα συστήματα που έχουν αγοραστεί από το 2000, τα συστήματα ασφαλείας που θα επέτρεπαν στον εκάστοτε σταθμάρχη του σταθμού να βλέπει το που κινούνται τα τρένα δεν έχουν τοποθετηθεί 23 χρόνια μετά.

Αντιλαμβάνεστε ότι όταν ο Άρειος Πάγος βγάζει μια απόφαση για τους πλειστηριασμούς μέσα σε δυο εβδομάδες για ποιο λόγο δεν έχει τελειώσει ακόμα αυτή η ιστορία με την τοποθετήσει συστημάτων. Η Ελλάδα είναι η ευρωπαϊκή χώρα που θα έπρεπε να έχει έναν σιδηρόδρομο εφάμιλλο των υπολοίπων ευρωπαϊκών κρατών που αξίζει στους Έλληνες πολίτες. Και φυσικά για να μην ξανά θρηνήσει αλλά τέτοια περιστατικά».

Πρώην στέλεχος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Όπως δηλώνει πρώην στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Dnews:

«Όλα τα συστήματα όταν δουλεύουν τέλεια απαγορεύουν στον άνθρωπο να κάνει λάθος. Κάθε σύστημα όσο καλύτερα λειτουργεί ελαχιστοποιούν τον κίνδυνο του λάθους. Όταν δεν δουλεύουν αυτός ο κίνδυνος (του ανθρώπινου λάθος) αυξάνεται. Τα συστήματα δεν δουλεύουν. Εδώ και 20 χρόνια θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες τους».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ