Νέοι Αντιδήμαρχοι στη διοίκηση του Δήμου Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη

0

Με απόφαση του Δημάρχου Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη οι νέοι Αντιδήμαρχοι που ορίστηκαν για το χρονικό διάστημα από 01/09/2021 έως 31/08/2022 έχουν ως εξής:

Στον κ. Άννινο Νικόλαο του Διονυσίου, Αντιδήμαρχο Πρασίνου και Περιβάλλοντος με

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων της Δ/νσης Πρασίνου και Περιβάλλοντος, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και συγκεκριμένα στις παρακάτω ενότητες:

  • Τμήμα μελετών – έργων πρασίνου και παιδικών χαρών

  • Τμήμα διαχείρισης πρασίνου – Τομέας Α’

  • Τμήμα διαχείρισης πρασίνου – Τομέας Β’

  • Τμήμα άρδευσης

  • Τμήμα περιβάλλοντος

Στον κ. Βακαλάκη Ηλία του Αποστόλου, Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών με

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και συγκεκριμένα στις παρακάτω ενότητες:

  • Τμήμα οδοποιίας και υδραυλικών έργων

  • Τμήμα κτιριακών έργων και υπαίθριων χώρων

  • Τμήμα κυκλοφοριακών – συγκοινωνιακών μελετών και οδικής σήμανσης

  • Τμήμα συντήρησης δικτύου ηλεκτροφωτισμού οδών – πλατειών

  • Τμήμα ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων δημοτικών κτιρίων και ανοικτών υποδομών

  • Τμήμα εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών

  • Τμήμα συντήρησης δημοτικών, σχολικών κτιρίων και βασικών υποδομών

  • Τμήμα τοπογραφικό και διαχείρισης γεωχωρικής πληροφορίας (G.I.S)

Στον κ. Λεγάκη Γεώργιο του Ανδρέα, Αντιδήμαρχο Οικονομικών με

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών (καθώς επίσης αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης για την έγκριση των Δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον Προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, του συνόλου των Διακηρύξεων και των σχετικών περιληπτικών διακηρύξεων Δημάρχου κ.λ.π.) όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και συγκεκριμένα στις παρακάτω ενότητες:

  • Τμήμα προϋπολογισμού και οικονομικής πληροφόρησης

  • Τμήμα προμηθειών, υπηρεσιών, έργων – διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων – αποθηκών

  • Τμήμα λογιστηρίου

  • Τμήμα μισθοδοσίας

  • Τμήμα εσόδων και δημοτικής περιουσίας

  • Τμήμα ταμείου

Στην κ. Μάλαμα Αφροδίτη του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας και Ποιότητας Ζωής με

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων της Διεύθυνσης Αδειοδοτήσεων και Εμπορικών Δραστηριοτήτων, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και συγκεκριμένα στις παρακάτω ενότητες:

  • Τμήμα αδειοδότησης εμπορικών δράσεων

  • Τμήμα αδειοδότησης και ελέγχου χρήσης κοινοχρήστων χώρων

  • Τμήμα αδειοδότησης υπαίθριων αγορών και συναφών δραστηριοτήτων

Ορίζουμε την ανωτέρω Αντιδήμαρχο, ως Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής

Στον κ. Μαραγκάκη Κωνσταντίνο του Μηνά, Αντιδήμαρχο Προσχολικής Αγωγής με

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων της Δ/νσης Προσχολικής Αγωγής, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και συγκεκριμένα στις παρακάτω ενότητες:

  • 1ο Τμήμα προσχολικής αγωγής έως 16ο Τμήμα προσχολικής αγωγής

Στον κ. Μπακατσέλο Ιωάννη του Πέτρου, Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης με

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων της Δ/νσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και συγκεκριμένα στις παρακάτω ενότητες:

  • Τμήμα σχεδιασμού

  • Τμήμα εποπτείας αποκομιδής

  • Τμήμα διαχείρισης οχημάτων

  • Τμήμα συντήρησης οχημάτων

  • Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης (Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες με έδρα τον Άγιο Ιωάννη Ρέντη)

Στον κ. Χατζηπαυλίδη Ελευθέριο του Γεωργίου, Αντιδήμαρχο Αθλητισμού με

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων της Δ/νσης Αθλητισμού, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και συγκεκριμένα στις παρακάτω ενότητες:

  • Τμήμα αθλητικών προγραμμάτων

  • Τμήμα αθλητικών εκδηλώσεων

  • Τμήμα διαχείρισης αθλητικών χώρων και γηπέδων

Στον κ. Μουταφίδη Γεώργιο του Χαράλαμπου, Αντιδήμαρχο Τρίτης Ηλικίας, με τις αρμοδιότητες των Τμημάτων Α’ ΚΑΠΗ και Β’ ΚΑΠΗ της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Ισότητας και Τρίτης Ηλικίας, ήτοι την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων των Τμημάτων, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου

Στον κ. Μπίχτα Παύλο του Αθανάσιου, Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, με

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων, και συγκεκριμένα στις παρακάτω ενότητες όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου :

  • Τμήμα δημοτικού ωδείου

  • Τμήμα μουσείων, πινακοθηκών και διαχείρισης πολιτιστικών χώρων

  • Τμήμα καλλιτεχνικών, επιμορφωτικών δομών και δια βίου μάθησης

  • Τμήμα βιβλιοθηκών και ιστορικού αρχείου

της Δ/νσης Πολιτισμού και Παιδείας

Στην κ. Αραβαντινού – Τσιμπλάκη Μαρία του Γεράσιμου, Αντιδήμαρχο Παιδείας με

  • Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων, και συγκεκριμένα στις παρακάτω ενότητες όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου:

  • Τμήμα παιδείας

  • Τμήμα υποστήριξης Νομικών Προσώπων

της Δ/νσης Πολιτισμού και Παιδείας

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ασκεί ο Αντιδήμαρχος Λεγάκης Γεώργιος ο οποίος και τον αναπληρώνει. Επιπλέον με την ιδιότητα της Εντεταλμένης Δημοτικής Συμβούλου χωρίς αμοιβή ορίστηκαν οι παρακάτω Σύμβουλοι:

Μουταφίδου Βασιλική του Χαράλαμπου, με την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των εγγράφων του Τμήματος Κοινωνικών Υπηρεσιών της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Ισότητας και Τρίτης Ηλικίας, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου

Παπαδοπούλου Αρχοντία του Βασιλείου, με την ευθύνη και τον συντονισμό των εκδηλώσεων για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή του 1922

Σωτηροπούλου Δέσποινα του Κωνσταντίνου , με την ευθύνη και τον συντονισμό των δράσεων που αφορούν στην Ισότητα των Φύλων.

 

Σχολιάστε το άρθρο

Παρακαλούμε, εισάγετε το σχόλιό σας.
Παρακαλούμε, εισάγετε το όνομά σας.