Η ευρωπαϊκή πορεία του 9ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου Αττικής

0

Το 9ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής ξεκίνησε την ευρωπαϊκή του πορεία το 2017 με την υποβολή για αξιολόγηση και έγκριση της πρώτης του αίτησης για ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 και μέσα σε τρία χρόνια έχει τη χαρά να μετράει ήδη τρία προγράμματα.

Το 9ο Δ.Σ. Ηρακλείου, με την ολοκλήρωση του πρώτου Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ101 το σχολικό έτος 2018-2019, συνεχίζει για τα δύο επόμενα σχολικά έτη 2019- 2021 και υλοποιεί δύο νέα Προγράμματα Erasmus+ KA229 για «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων».

α. Το σχέδιο με τίτλο «Performing Arts for Leader Students» (PEARLS) σε συνεργασία με σχολεία από Ισπανία, Ιταλία, Λιθουανία, Ρουμανία. Το έργο βασίζεται στην ιδέα ότι οι Τέχνες (Θέατρο, Μουσική, Χορός, Εικαστικά) βοηθούν τη συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών/τριών και με τη φθίνουσα καθοδηγούμενη διδασκαλία τους οι μαθητές/ήτριες κερδίζουν αυτοπεποίθηση, μαθαίνουν να σέβονται την έκφραση του άλλου και είναι σε θέση να διαχειριστούν καλύτερα συναισθηματικές συγκρούσεις, ταυτόχρονα μαθαίνουν τεχνικές των Καλών Τεχνών και αυξάνουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες για να γίνουν έτσι ηγέτες στις δικές τους ζωές.

β. Το σχέδιο με τίτλο «Town accessed with Games» (ΤΑG) σε συνεργασία με σχολεία από Γερμανία, Τουρκία, Ισπανία, Σλοβενία. Το έργο βασίζεται στη αξιοποίηση στις μεθόδους διδασκαλίας του παιχνιδιού για τη διδασκαλία και την εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων εγγραμματισμού στη Γλώσσα, τα Μαθηματικά, τις Φυσικές επιστήμες και την Τεχνολογία (STEΑM) και οριζόντιων δεξιοτήτων (εξασφάλιση υγιεινού τρόπου ζωής, ανάληψη δράσης για το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή).

Όπως αναφέρεται από το σχολείο: «Το 9ο Δ.Σ. Ηρακλείου έχει πρωταρχικό στόχο ένα σχολείο χωρίς εσωστρέφεια, ανοικτό σε ιδέες, καινοτόμες δράσεις και εφαρμογή καλών πρακτικών, έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής και να προωθήσει μια εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς, με σεβασμό στη Διαφορετικότητα και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, με πίστη στις κοινές αξίες της ΕΕ και της διαπολιτισμικής κατανόησης. Πιστεύει στην αξιοποίηση κάθε δυνατότητας, όπως τα προγράμματα Erasmus+, ώστε με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, την ώσμωση με τις κουλτούρες άλλων λαών, την προώθηση της εκπαίδευσης, τη βελτίωση της διδασκαλίας, την έμφαση στις ξένες γλώσσες και στις νέες τεχνολογίες να πρωταγωνιστεί στους τομείς των αλλαγών και της καινοτομίας προσφέροντας στους μαθητές και τις μαθήτριες όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις των καιρών.»

Σχολιάστε το άρθρο

Παρακαλούμε, εισάγετε το σχόλιό σας.
Παρακαλούμε, εισάγετε το όνομά σας.