Αιγάλεω: Άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών και βελτίωση της καθημερινότητας στο Δήμο μέσω της πλατφόρμας Novoville [Εικόνες]

0

Ο Δήμος Αιγάλεω συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville», βελτιώνοντας διαρκώς το επίπεδο εξυπηρέτησης δημοτών και επισκεπτών και την ποιότητα ζωής στο Δήμο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Δήμου:

“Μέχρι σήμερα, έχουν υποβληθεί περισσότερα από 30.000 αιτήματα πολιτών προς το Δήμο από τα οποία έχουν επιλυθεί 27.269, δηλαδή το 91%. Περίπου 2.300 αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες. Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφονται στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούν στις κατηγορίες “Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο” και “Φωτισμός δημόσιος βλάβη”. Επιπλέον, έχουν σταλεί περισσότερα από 5.360 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη, ενώ έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα 4.743 δημότες.

Υπενθυμίζουμε ότι η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

● Επιλογή τοποθεσίας

● Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

● Προσθήκη φωτογραφίας

● Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Αιγάλεω, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς τους πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Ο Δήμαρχος Αιγάλεω Γιάννης Γκίκας δήλωσε σχετικά: «Τα αποτελέσματα της πλατφόρμας Novoville αποδεικνύουν έμπρακτα ότι με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών, την ενεργή συμμετοχή των δημοτών και τη δουλειά που καταβάλλουν καθημερινά οι δημοτικές υπηρεσίες καταφέραμε να αναβαθμίσουμε σημαντικά την ποιότητα ζωής στο Δήμο μας, ιδιαίτερα σε μία περίοδο που η ανάγκη για απρόσκοπτη, απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών είναι καίριας σημασίας. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να μετασχηματίσουμε το Αιγάλεω σε έναν πιο αποτελεσματικό, έξυπνο και βιώσιμο Δήμο για όλους».

Σχολιάστε το άρθρο

Παρακαλούμε, εισάγετε το σχόλιό σας.
Παρακαλούμε, εισάγετε το όνομά σας.