Αμαρουσίου
H Μαίρη Διακολιού για τα διόδια και την υπογειοποίηση της Αττικής Οδού
Στις 13-6-2016 συνεδρίασε η Επιτροπή Διαβούλευσης του Δήμου Αμαρουσίου, με θέματα που αφορούσαν την Αττική οδό:
επιβολή διοδίων με χιλιομετρική χρέωση και ειδικού τιμολογίου για τα οχήματα των δημοτών που κινούνται εντός των ορίων του Δήμου, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σχετικά με τις παράπλευρες οδούς της, ενώ εκτός ημερησίας διάταξης έγινε αναφορά στο στόχο του Δήμου για υπογειοποίησή της.
Η ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος κ. Μαίρη Διακολιού αναφέρθηκε στην πολιτική της θέση, οι μετακινήσεις και η χρήση των δρόμων να μην έχουν ταξικό χαρακτήρα, πράγμα που συμβαίνει με την επιβολή διοδίων, ιδιαίτερα στην εποχή της μνημονιακής κρίσης. Αναγνώρισε όμως τα ισχύοντα πραγματικά δεδομένα και έκανε προτάσεις γενικότερου πολιτικού ενδιαφέροντος.
Αναλυτικά:
«Η γενικότερη πολιτική μου θέση, είναι ότι τα διόδια οδηγούν στο να αποκτήσει η χρήση των δρόμων και οι μετακινήσεις των πολιτών ταξικό χαρακτήρα. Η ύπαρξη διοδίων, στερεί από κάποιους συμπολίτες μας τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν (ή να χρησιμοποιούν συχνά) τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους και σε μία πολιτεία που θα σεβόταν το αγαθό αυτό, διόδια δεν θα υπήρχαν.
Βέβαια, με τα ισχύοντα πραγματικά δεδομένα σε ρεαλιστικό (αν και διαχειριστικό) επίπεδο η πρόταση για αναλογική χρέωση θα μπορούσε να είναι και βελτίωση της κατάστασης. Όμως: για να μην αποβεί και αυτό το μέτρο προς όφελος των εταιριών εκμετάλλευσης και όχι των πολιτών, θα πρέπει – ανεξαρτήτως αρμοδιότητας του Δήμου, σε γενικότερο πολιτικό επίπεδο- να επιβληθεί πλαφόν στα 2,80 ευρώ για εκείνους που επιθυμούν να διασχίσουν ολόκληρο τον αυτοκινητόδρομο, όσο δηλαδή ισχύει και σήμερα.
Προτείνω δε η χρέωση για όσους κινούνται εντός των ορίων του Δήμου να είναι μηδενική.
Οι παράπλευροι δρόμοι να ανοίξουν (ιδίως στην περιοχή του Ν. Αμαρουσίου) γιατί αυτό το μέτρο θα ανακουφίσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση στη γειτονιά».
Επαναλαμβάνω την πρότασή μου για εκπόνηση μελέτης βιώσιμης κινητικότητας η οποία θα λάβει υπόψη τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες κάθε γειτονιάς ώστε να διαμορφωθούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με ορθολογικό τρόπο για όλο το Μαρούσι συμπεριλαβάνοντας και τις παράπλευρες οδούς της Αττικής Οδού.
Μία ιδιαίτερη υπόμνηση, τέλος, οφείλεται στην πρόταση της Διοίκησης για διεκδίκηση της ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ της Αττικής οδού, με την οποία ταυτίζομαι καθώς τη βρίσκω ωφέλιμη για την πόλη, ιδιαίτερα για την περιοχή του Ψαλιδίου που επιβαρύνεται επί πολλά χρόνια από τη λειτουργία της, και όχι μόνο. Παράλληλα, συμφωνώ και με την πρόταση του κ. Νησιώτη για την περιοχή Σωρού για την διεκδίκηση της υπογειοποίησης του τμήματος της Αττικής Οδού ως τη διασταύρωσή της με την Λ. Πεντέλης και δηλώνω παρούσα σε κάθε νόμιμη και πρόσφορη ενέργεια του Δήμου και των συλλογικοτήτων προς την υλοποίηση των στόχων αυτών.
Μην ξεχνάτε την εφημερίδα “ΧΤΥΠΟΣ”. Κυκλοφορεί από το Σάββατο στα περίπτερα της Αθήνας και του Πειραιά. Με αποκλειστικές ειδήσεις ρεπορτάζ και άρθρα. Επίσης, με μεγάλες χρήσιμες προσφορές και δώρα.
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Ειδήσεις4 μήνες ago
Νόμπελ Ειρήνης: Πάνω από 300 οι υποψηφιότητες για το φετινό βραβείο
-
Κεντρικό Θέμα10 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα10 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Αγίας Βαρβάρας9 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Αθλητισμός7 μήνες ago
ΑΜΑΡΥΣΙΑ PRO: Το μεγάλο πυγμαχικό event έρχεται στο κλειστό του Αγίου Θωμά στις 22/12
-
Αθηναίων7 μήνες ago
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν