Αρνούμενοι τις κατηγορίες που τους αποδίδονται, απολογήθηκαν ενώπιον του τριμελούς πλημμελειοδικείου, ο Δημήτρης Μελάς, επικεφαλής του ΟΠΕΚΕΠΕ την περίοδο 2021-2022 και νωρίτερα αντιπρόεδρος, και η πρώην διευθύντρια Άμεσων Ενισχύσεων και Τεχνικών Έργων του Οργανισμού, Αθανασία Ρέππα.
Οι δύο πρώην επιτελικοί...
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφείτε συνδρομητής ΔΩΡΕΑΝ για να λαμβάνετε τα newsletter και αποκτήστε πρόσβαση στα αποθηκευμένα άρθρα σας.