Συγκρατημένη αισιοδοξία καταγράφεται για την πορεία της αγοράς, το επόμενο διάστημα, καθώς περισσότεροι από έξι στους δέκα εμπόρους εκφράζουν την προσδοκία ότι οι πωλήσεις τους θα...
Το 3,4% των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) προχώρησε σε αγορά. Σύμφωνα με στοιχεία από τη βάση δεδομένων του πελατολογίου – επιχειρήσεων της Generation Y, η...
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 12,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι πωλήσεις των νέων επιβατικών...
Ρυθμό ανάπτυξης 183% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του online σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του 2020 (Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο), συγκριτικά...