Η έναρξη της δράσης των συνεργείων δίωξης αγριόχοιρων σε περιοχές ευθύνης του Δήμου Κηφισιάς ανακοινώθηκε για την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 από το Γραφείο Θήρας του Δασαρχείου Πεντέλης.
Η επιχείρηση υλοποιείται στο πλαίσιο σχετικής απόφασης της Επιθεώρησης Εφαρμογής Δασικής Πολιτικής...
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφείτε συνδρομητής ΔΩΡΕΑΝ για να λαμβάνετε τα newsletter και αποκτήστε πρόσβαση στα αποθηκευμένα άρθρα σας.