Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026
31 C
Athens
Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026

    Δήμος Νέας Ιωνίας: Επίσκεψη μαθητών του 4ου Δημοτικού στην Attica Green Expo μετά από πρόσκληση του Δημάρχου

    Αποθήκευση δημοσίευσης
    Αποθηκεύθηκε

    Συνολικά 36 μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας επισκέφθηκαν την περιβαλλοντική έκθεση Attica Green Expo την Τετάρτη 27 Μαΐου 2026, κατόπιν πρόσκλησης του Δημάρχου της πόλης, Παναγιώτη Μανούρη.

    Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο περίπτερο του Δήμου και συμμετείχαν σε βιωματικές περιβαλλοντικές δράσεις. Στόχος της επίσκεψης ήταν η ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας γύρω από την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία.

    Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές παρέδωσαν στο περίπτερο μια ομαδική κατασκευή από ανακυκλώσιμα υλικά, την οποία φιλοτέχνησαν με την καθοδήγηση του δασκάλου εικαστικών, Θωμά Μπέλλου. Το έργο μεταφέρθηκε ήδη στο Δημαρχείο της πόλης και κοσμεί τον τρίτο όροφο του κτιρίου.

    Στο πλαίσιο της έκθεσης, τα παιδιά παρακολούθησαν παράσταση θεάτρου σκιών με οικολογικό θέμα, εκπαιδεύτηκαν στη χρήση μηχανημάτων ανακύκλωσης συσκευασιών και ενημερώθηκαν για τη διαχείριση των αδρανών υλικών κατεδάφισης. Παράλληλα, συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά παιχνίδια, γρίφους και ζωγραφική με αντικείμενο την προστασία του περιβάλλοντος.

    Τους μαθητές συνόδευσαν ο Διευθυντής του σχολείου, Αθανάσιος Ράνιος, και οι εκπαιδευτικοί Ελευθερία Νικολοπούλου, Δέσποινα Βελισσαρίου, Χριστόφα Μπέμπη Κολυφά, Αθανάσιος Παπαδόπουλος και Θωμάς Μπέλλος.

    ΑΡΘΡΑ ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Παρακαλούμε, εισάγετε το σχόλιό σας!
    Παρακαλούμε, εισάγετε το όνομά σας

    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ