Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 23 Νοεμβρίου η δράση συγκέντρωσης τροφίμων που πραγματοποίησε η δημοτική κίνηση του Ηρακλείου Αττικής “ΠΝΟΗ Ηράκλειο” για τα συσσίτια και την προσφορά αγάπης των Ιερών Ναών του Δήμου.
Εκ μέρους της δημοτικής κίνησης, της οποίας προΐσταται ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Κυριάκος Κουτρούλης απευθύνονται θερμές ευχαριστίες σε όσους συμμετείχαν: “Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους ανώνυμους και επώνυμους που με την παρουσία τους ή με την απουσία τους ενώθηκαν μαζί μας για την επίτευξη του στόχου μας, ο οποίος στέφθηκε με επιτυχία. Η προσφορά αγάπης των Ηρακλειωτών ήταν τεράστια και μας συγκίνησε με την παρουσία τους. Επίσης, ευχαριστούμε τους καλλιτέχνες που ομόρφυναν την εκδήλωσή μας με τα τραγούδια και τη μουσική τους”.