Βριλησσίων
Δήμος Βριλησσίων: Εξυπηρέτηση των αιτημάτων των δημοτών μέσα από ηλεκτρονική πλατφόρμα
Ο Δήμος Βριλησσίων συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville», επιτυγχάνοντας βελτίωση της καθημερινότητας σε όλα τα επίπεδα και άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών και επισκεπτών, με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας Novoville, συνολικά έχουν υποβληθεί 2.890 αιτήματα καθημερινότητας από τους πολίτες προς τον Δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί 2.183, δηλαδή το 75%. Τα υπόλοιπα αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.
Επιπλέον, μέσω της πλατφόρμας έχουν αποσταλεί περισσότερα από 2.800 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους 2.530 εγγεγραμμένους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ του Δήμου Βριλησσίων και των δημοτών άμεση και αμφίδρομη.
[banner id=”143729″]
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Αλίμου1 μήνα ago
Άλιμος: Τα δύο σημεία που θα τοποθετηθούν κάμερες της τροχαίας
-
Βριλησσίων5 έτη ago
Δήμος Βριλησσίων: Άγνωστοι βανδάλισαν το Θέατρο Νταμάρι-Αλίκη Βουγιουκλάκη
-
Κεντρικό Θέμα3 εβδομάδες ago
Διορισμοί εκπαιδευτικών 2025: Πότε και πώς ανακοινώνονται τα ονόματα
-
Ειδήσεις6 μήνες ago
Νόμπελ Ειρήνης: Πάνω από 300 οι υποψηφιότητες για το φετινό βραβείο
-
Ειδήσεις2 εβδομάδες ago
ΟΠΣΥΔ: Άνοιξε η πλατφόρμα για δηλώσεις περιοχών από αναπληρωτές, ΕΕΠ και ΕΒΠ – Αναλυτικές οδηγίες
-
Κεντρικό Θέμα2 εβδομάδες ago
ΕΕΤΑΑ: Σήμερα τα αποτελέσματα για τους παιδικούς σταθμούς
-
Κεντρικό Θέμα5 ημέρες ago
ΕΣΠΑ: Σήμερα τα αποτελέσματα ΕΕΤΑΑ για παιδικούς σταθμούς και ΚΔΑΠ – Η διαδικασία εγγραφής