Νέα τροπή λαμβάνει η κατάσταση στη Μέση Ανατολή, καθώς οι ένοπλες δυνάμεις του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα ότι εξαπέλυσαν επιθέσεις εναντίον θέσεων των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων στην περιοχή του Κόλπου, εν είδει αντιποίνων για τα αμερικανικά πλήγματα στη χώρα, όπως μετέδωσε η κρατική ραδιοτηλεόραση (IRIB).
Η επίσημη ενημέρωση από την Τεχεράνη δείχνει ότι το μπαράζ των στρατιωτικών αντιποίνων de facto συνεχίζεται, κρατώντας την περιοχή σε καθεστώς ύψιστου συναγερμού.
Αδιευκρίνιστοι οι στόχοι – Σκληρό μήνυμα για τη συνέχεια
Οι ιρανικές αρχές επέλεξαν να κρατήσουν κλειστά τα χαρτιά τους αναφορικά με το ακριβές σημείο των επιθέσεων, στέλνοντας παράλληλα μια ξεκάθαρη προειδοποίηση προς την Ουάσινγκτον:
“Δεν διευκρίνισαν ποιες θέσεις έβαλαν στο στόχαστρο. Εάν οι επιθέσεις επαναληφθούν, η απάντησή μας θα είναι μεγαλύτερη από αυτήν”
Το χρονικό των αμερικανικών πληγμάτων της Παρασκευής
Η κίνηση αυτή του Ιράν έρχεται ως άμεση απάντηση στη στρατιωτική επιχείρηση που εξαπέλυσε η αμερικανική πλευρά λίγες ώρες νωρίτερα.
Αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις έπληξαν το βράδυ της Παρασκευής αποθήκες πυραύλων και drones καθώς και τοποθεσίες παράκτιων ραντάρ στο Ιράν σε αντίποινα για το πλήγμα που δέχθηκε την Πέμπτη φορτηγό πλοίο στα Στενά του Ορμούζ, το οποίο αποδίδεται στην Τεχεράνη, όπως επιβεβαίωσε το διοικητήριο που είναι αρμόδιο για την περιοχή της Μέσης Ανατολής (U.S. Central Command ή CENTCOM).