Connect with us

Πολιτική

Πλαίσιο θεσμικών παρεμβάσεων παρουσίασε το Υπουργείο Ανάπτυξης

Published

on

Πρόταση για εκπτώσεις

τέσσερις φορές τον χρόνο

Tον πρώτο κύκλο θεσμικών παρεμβάσεων του Yπουργείου Ανάπτυξης στην αγορά  παρουσίασε ο Υφυπουργός, κ. Θανάσης Σκόρδας, με στόχο την προστασία του καταναλωτή, τη διευκόλυνση της λειτουργίας των επιχειρήσεων με την άρση εμποδίων και γραφειοκρατικών παρεμβάσεων και τη συγκράτηση των τιμών.

Μεταξύ άλλων, προτείνονται αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο για τις εκπτώσεις με τη θέσπιση τεσσάρων περιόδων εκπτώσεων το χρόνο ενώ σήμερα έχουμε δύο (θερινές και χειμωνιάτικες).
Επίσης, η ρύθμιση για την απελευθέρωση της διακίνησης του βρεφικού γάλακτος από τα σούπερ – μάρκετ επανεισάγεται με τρόπο που δεν θα προσκρούει στην απόφαση του ΣτΕ. Σημειώνεται εδώ  ότι κατά την περίοδο που ίσχυσε η απελευθέρωση, οι τιμές μειώθηκαν κατά 20 %.
Οι καταναλωτές θα έχουν ακόμα τη δυνατότητα μη καταβολής του αντιτίμου της υπηρεσίας ή του προϊόντος που μας προσφέρθηκε εάν δεν έχει προσκομιστεί το νόμιμο παραστατικό από την επιχείρηση. Επίσης, θα είναι σε θέση να γνωρίζουν την τιμή προ και μετά ΦΠΑ η οποία θα αναγράφεται στις πινακίδες βιομηχανικών προϊόντων σε καταστήματα.
Για τις επιχειρήσεις δίνεται η δυνατότητα αδειοδότησης από τα επιμελητήρια, ενώ δίνεται δεύτερη ευκαιρία στους επιχειρηματίες με οφειλές προς ασφαλιστικά ταμεία μέχρι ενός ορισμένου ορίου, να επαναδραστηριοποιηθούν στην αγορά.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ