Οικονομία
Tα ξένα e-shops εμπιστεύονται oι Έλληνες καταναλωτές

Σαφή προτίμηση στα ξένα e-shops (ηλεκτρονικά καταστήματα) δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές, όταν επιλέγουν να αγοράσουν προϊόντα μέσω διαδικτύου λόγω των πολύ φθηνότερων τιμών που έχουν σε σύγκριση με τα ελληνικά.
Αυτό προκύπτει από την πρόσφατη έρευνα από την PayPal και την GfK, σύμφωνα με την οποία το 95% των Ελλήνων online καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές σε ξένα e-shops.
Το Ηνωμένο Βασίλειο προτιμάται από τους περισσότερους Έλληνες online αγοραστές: το 54% των e-shoppers που κάνει διασυνοριακές αγορές, έχει αγοράσει είδη από εκεί. Άλλοι προορισμοί διασυνοριακών αγορών είναι: η Κίνα (47%), οι ΗΠΑ (34%) και η Γερμανία (21%). Από την έρευνα προκύπτει πως ο κύριος λόγος για αγορές από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, και τη Γερμανία είναι οι καλύτερες τιμές στα προϊόντα, (27%, 22% και 22% αντίστοιχα), ακολουθούμενος από την πρόσβαση σε είδη μη διαθέσιμα στη χώρα τους, καθώς και την καλύτερη ποιότητα των προϊόντων.
Όσον αφορά στην Κίνα, οι αγοραστικές αποφάσεις επίσης βασίζονται κυρίως στις καλύτερες τιμές: αυτό αποτελεί το βασικό κίνητρο για το 72% των Ελλήνων online καταναλωτών που ψωνίζουν από τη χώρα αυτή αναφέρει η Ημερησία. «Η ψηφιακή παγκοσμιοποίηση του εμπορίου είναι γεγονός, και οι Έλληνες πελάτες έχουν αρχίσει να κατανοούν καλύτερα τα οφέλη της» – δηλώνει ο Matt Komorowski, Managing Director της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. «Γι’ αυτό σήμερα παρατηρούμε ότι διερευνούν πιο φθηνές αγορές από την Κίνα σε καθημερινή βάση. Και ο αριθμός των πελατών που αγοράζουν από εκεί, συνεχώς αυξάνεται – σήμερα το 47% των Ελλήνων πελατών αγοράζει από την χώρα αυτή», προσθέτει ο Matt Komorowski. Ανάμεσα σε όλους τους καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα στην Ελλάδα, το 88% δεν προβληματίζεται στο να κάνει αγορές από εμπόρους με έδρα στο εξωτερικό, και το διασυνοριακό εμπόριο δεν αποτελεί πλέον μια …εξωτική εμπειρία για τους Έλληνες.
Το 35% δεν το απασχολεί που είναι η βάση της εταιρείας, αρκεί να πρόκειται για αξιόπιστο και αναγνωρισμένο έμπορο, ενώ το 23% των ερωτηθέντων επικεντρώνεται στην τιμή ? εάν το συνολικό κόστος είναι καλό, δεν έχουν δεύτερες σκέψεις για τις αγορές τους, ακόμα και αν ο έμπορος βρίσκεται στο εξωτερικό.
Ρούχα και κοσμήματα
Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες στρέφονται σε online αγορές από το εξωτερικό κυρίως για να αγοράσουν είδη ένδυσης (41%), καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη (31%), κοσμήματα και ρολόγια (17%). Ωστόσο, άλλες κατηγορίες, όπως τα ψηφιακά αγαθά ή τα ταξίδια, γνωρίζουν επίσης αυξημένο ενδιαφέρον από τους online αγοραστές: αυτά τα είδη αντιπροσωπεύουν το καθένα το 11% των online αγορών που πραγματοποίησαν οι Έλληνες σε ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα τους τελευταίους 12 μήνες.
Μην ξεχνάτε την εφημερίδα “ΧΤΥΠΟΣ”. Κυκλοφορεί από το Σάββατο στα περίπτερα της Αθήνας και του Πειραιά. Με αποκλειστικές ειδήσεις ρεπορτάζ και άρθρα. Επίσης, με μεγάλες χρήσιμες προσφορές και δώρα.
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Ειδήσεις2 μήνες ago
Νόμπελ Ειρήνης: Πάνω από 300 οι υποψηφιότητες για το φετινό βραβείο
-
Κεντρικό Θέμα8 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα8 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Αθλητισμός5 μήνες ago
ΑΜΑΡΥΣΙΑ PRO: Το μεγάλο πυγμαχικό event έρχεται στο κλειστό του Αγίου Θωμά στις 22/12
-
Αθηναίων5 μήνες ago
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
Αγίας Βαρβάρας7 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν