Connect with us

Κοινωνία

Το σχολείο του Δήμου Πεντέλης συμμετείχε σε διεθνές πρόγραμμα στο Λονδίνο

Published

on

Οι “διπλωμάτες” του

2ο Γυμνασίου Μελισσίων

Το 2ο  Γυμνάσιο Μελισσίων, με πρωτοβουλία της Διευθύντριας κας Δωροπούλου Σαραντούλας  και την συνδρομή της Προέδρου της Β’ βάθμιας  Σχολικής Επιτροπής κ. Μπούσουλα ‘Αντας, συμμετείχε για πρώτη φορά στο Πρόγραμμα Μοντέλου Ηνωμένων Εθνών του Royal Russell School του Λονδίνου, από 19 έως και 22 Οκτωβρίου.

Το Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών είναι ένα εκπαιδευτικό συνέδριο- προσομοίωση των οργάνων και των εργασιών του Ο.Η.Ε. Είναι μια διαδραστική εκπαιδευτική δραστηριότητα, που διδάσκει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η ανθρωπότητα μέσα από τη δράση του Ο.Η.Ε και οι συμμετέχοντες μαθητές αναλαμβάνουν τον ρόλο διπλωματών διαφόρων κρατών μελών.
Η διπλωματική αποστολή του 2ου  Γυμνασίου Μελισσίων εκπροσώπησε επάξια τις χώρες της Ολλανδίας και του Λουξεμβούργου σε θέματα που αφορούσαν : 1. Την διεθνή ασφάλεια 2. Το περιβάλλον 3. Την οικονομική κρίση στην ευρωζώνη 4. Το ζήτημα της ανεξαρτησίας του Θιβέτ  5. Το ζήτημα των  μισθοφόρων και την συμμετοχή τους σε πολεμικές συρράξεις 6. Το ζήτημα του υπερπληθυσμού στις φυλακές 7. Το ζήτημα του εμπάργκο στην Κούβα.

Παρουσίαση την Πέμπτη

Αξιοσημείωτο αποτελεί το γεγονός ότι το 2ο  Γυμνάσιο Μελισσίων ήταν το μοναδικό Δημόσιο σχολείο που συμμετείχε στο παραπάνω συνέδριο.  Η προετοιμασία των μαθητών ξεκίνησε από τον Απρίλιο του 2012  με μια ομάδα 11 μαθητών του σχολείου που φοιτούν στην Γ΄ Γυμνασίου. Τα πεπραγμένα του προγράμματος θα παρουσιαστούν σε εκδήλωση του σχολείου την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου και ώρα 13.00 μ.μ  Ο Δήμαρχος κ. Δημήτρης Στεργίου Καψάλης και η Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής κα Άντα Μπούσουλα  συγχαίρουν  το 2o Γυμνάσιο Μελισσίων για την πρωτοβουλία, τη συμμετοχή και την συνεισφορά στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ