Connect with us

Κοινωνία

Ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών θεωρεί πολύ υψηλό το κόστος

Published

on

Αντίδραση Πατούλη για τις νέες

τηλεφωνικές γραμμές κλήσης του ΕΟΠΥΥ

Κόντρα έχει ξεσπάσει μεταξύ του Δημάρχου Αμαρουσίου και Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, κ. Γιώργου Πατούλη, και της διοίκησης του Ε.Ο.Π.ΥΥ. σχετικά με τις νέες τηλεφωνικές γραμμές κλήσης των ασφαλισμένων. Ειδικότερα από την προσεχή Δευτέρα οι ασφαλισμένοι του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. αντί του γνωστού τηλεφωνικού αριθμού 184 θα καλούν πλέον στους νέους αριθμούς 14884 και 14900 για τα τηλεφωνικά ραντεβού στα ιατρεία του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

Tι ζητάει ο Γιώργος Πατούλης
Ο κ. Πατούλης ζητάει από τον Διοικητή του ΕΟΠΥΥ κ. Βουδούρη να μην προχωρήσει στην υλοποίηση της απόφασης, που καθιστά έως και 40 φορές υψηλότερο το κόστος για τους ασφαλισμένους, προκειμένου να κλείσουν ένα τηλεφωνικό  ραντεβού με το γιατρό τους
Ειδικότερα, αντί για χρέωση μιας αστικής μονάδας ανά κλήση (0,03€) όπως ίσχυε μέχρι τώρα, το κλείσιμο του ραντεβού θα αυξηθεί σε 0,99€ ανά κλήση για το 14884 και 1,08€ για το 14900 όταν η κλήση γίνεται από σταθερό τηλέφωνο. Ενώ όταν η κλήση για ραντεβού με ιατρό πραγματοποιηθεί από κινητό , θα κοστίζει ακόμη πιο ακριβά, 1,18€ ανά λεπτό. 
Στην επιστολή του προς τον Διοικητή του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ο κ. Πατούλης χαρακτηρίζει «απαράδεκτο σε αυτή τη δύσκολη για τους ασφαλισμένους συγκυρία να υλοποιούνται τέτοιες αποφάσεις που στερούνται κάθε λογικής» και επισημαίνει ότι «δεν είναι δυνατόν να αυξάνεται έως και 40 φορές το κόστος για να κλείσει ένας ασφαλισμένος ραντεβού με το γιατρό του. Δεν επιτρέπεται –προσθέτει- να αναγκάζετε τους ασφαλισμένους να βάζουν σε μια ακόμη περίπτωση βαθιά το χέρι στην τσέπη. Αναλογιστείτε την επιβάρυνση που προκαλείτε με την απόφασή σας αυτή στους ασφαλισμένους που είναι αναγκασμένοι να κάνουν πολλαπλά τηλεφωνήματα για να κλείσουν διαφορετικά ραντεβού».
Ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών καλεί τη Διοίκηση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. να μην προχωρήσει στην υλοποίηση της απόφασης  αυτής για το καλό των συμπολιτών που πλήττονται βάναυσα από την οικονομική κρίση. Παράλληλα ζητεί να ενημερωθεί για τους λόγους της μεγάλης αυτής αύξησης της χρέωσης και εάν έχει ενημερωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας για την αλλαγή αυτή και τις συνέπειες που έχει στη τσέπη των ασφαλισμένων.        

Εξηγήσεις από τον ΕΟΠΥΥ
Από την πλευρά του ΕΟΠΥΥ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση σχετικά με τις τηλεφβικές γραμμές: “Η Διοίκηση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. σεβόμενη, αφενός τους ασφαλισμένους του ως
προς την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, αφετέρου τη χρηστή διαχείριση του
δημοσίου χρήματος, και προς αποφυγή των όποιων εντυπώσεων ή
παρεξηγήσεων, ανακοινώνει τα νέα δεδομένα που θα ισχύσουν από τις 6
Αυγούστου 2012 στην υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του Οργανισμού,
η οποία μετεξελίσσεται από το γνωστό 184 σε πενταψήφια νούμερα:
Ειδικότερα, μέχρι σήμερα με τη γραμμή 184:
    –  Το κόστος λειτουργίας της Κεντρικής Τηλεφωνικής Μονάδας
       Εξυπηρέτησης (184) ανέρχεται σε 9.000.000€ ετησίως.
    –  Η χρέωση της κλήσεως γίνεται με χρονοχρέωση δηλαδή μία αστική
       μονάδα κάθε δύο λεπτά, ακόμα και αν αυτά αναλογούν σε χρόνο
       αναμονής.
    –  Το δε συνολικό ετήσιο κόστος της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, που
       επωμίζονται οι ασφαλισμένοι, εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1.500.000 €.
    –  Από την αρχή της λειτουργίας του συστήματος μέχρι και σήμερα έχουν
       δαπανηθεί για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση ποσά τα οποία
       υπερβαίνουν τα 70.000.000 € .
    –  Το ποσό των 9.000.000 € καταλογίζονταν, μέχρι σήμερα, αποκλειστικά
       σε μία ανάδοχο εταιρεία.
    –  Η λειτουργία του κλεισίματος ραντεβού παρουσιάζει μεγάλους χρόνους
       τηλεφωνικής αναμονής ή και αδυναμία, σε κάποιες περιπτώσεις
       εξυπηρέτησης
Από τις 6 Αυγούστου 2012 και εφεξής:
    –  Η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης – μετά από ανοικτό
       διαγωνισμό- παρέχεται από τέσσερις ανάδοχες εταιρείες (e-value,
       Newsphone, Callcenter, BPO-Vodafone), αντί του ενός αναδόχου. Η
       επιλογή αυτή αυξάνει τον ανταγωνισμό και κατά συνέπεια δύναται να
       αποφέρει πιο ποιοτικές υπηρεσίες και καλύτερα τιμολόγια.
    –  Το κόστος κλήσεως ανέρχεται έως και 0.90€, ανεξάρτητα από την
       διάρκεια κλήσεως. Επίσης, το κόστος βαρύνει τον εκάστοτε χρήστη  της παροχής και μόνον και δεν επιμερίζεται σε όλους τους  πολίτες μέσω του προϋπολογισμού του κράτους.
    –  Παραμένει η δυνατότητα του δωρεάν επιτόπιου  κλεισίματος
       ραντεβού, στις ενταγμένες στο σύστημα Μονάδες Υγείας.
    –  Οι διαθέσιμοι τηλεφωνικοί εκπρόσωποι για την εξυπηρέτηση των
       ασφαλισμένων πενταπλασιάζονται, με άμεσο όφελος τόσο στην
       ποιοτικότερη πληροφόρηση των ασφαλισμένων, όσο και στην
       ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής για την εξυπηρέτηση τους.
    –  Μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης οι ασφαλισμένοι του
       Ε.Ο.Π.Υ.Υ θα μπορούν να ενημερώνονται για τη λειτουργία και τις
       παροχές του Οργανισμού και να κλείνουν τα ραντεβού τους με τους
       γιατρούς στις Μονάδες Υγείας του Οργανισμού και με τους
       συμβεβλημένους ιδιώτες γιατρούς.
    –  Το κόστος κλήσεως επωμίζεται όποιος, ενώ υπάρχει διαθέσιμη
       εναλλακτική δωρεάν παροχή της υπηρεσίας, επιλέξει την τηλεφωνική
       εξυπηρέτηση.
 Συμπερασματικά, στο εξής οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ θα μπορούν να
απολαμβάνουν πιο ανταγωνιστικές και όχι πιο ακριβές τηλεφωνικές υπηρεσίες,
ενώ μπορούν να χρησιμοποιούν την εναλλακτική δωρεάν παροχή της
επιτόπιας υπηρεσίας.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ