Επιχειρήσεις
Οι «πονηριές» των εταιριών που «σβήνουν» τις αυξήσεις από τα ράφια σούπερ μάρκετ
Συγκεκριμένα, επιχειρήσεις προχωρούν σε μείωση της ποσότητας των προϊόντων και σε μικρότερες συσκευασίες με τις τιμές όμως να παραμένουν ίδιες. Στόχος αυτής της πρακτικής είναι:
- η μείωση της σπατάλης
- η διακίνηση-μεταφορά των προϊόντων αλλά και τη θέση στο ράφι.
Παραδείγματα προϊόντων – Πώς επηρεάζει ψυχολογικα τους καταναλωτές
Για παράδειγμα οι γαλακτοβιομηχανίες φέρονται να έχουν λανσάρει ήδη μικρότερη συσκευασία φέτας διατηρώντας την τιμή του προϊόντος. Παρόμοια κίνηση έγινε στο στραγγιστό φιαούρτι και στις εταιρίες με σνακ. Με αυτό τον τρόπο περνούν την επιπλέον επιβάρυνση στην τελική τιμή χωρίς να γίνει άμεσα αισθητή. Αυτό το «παιχνίδι» με τις συσκευασίες και τις τιμές λειτουργεί ψυχολογικά για τον καταναλωτή καθώς αν και το κόστος ανά μονάδα βάρους ή ανά μονάδα όγκου αυξάνεται, η λιανική τιμή της συσκευασίας είναι ίδια όταν φτάνει να το επιλέξει στο ράφι.
Αξίζει να σημειωθεί πώς η τάση αυτή έχει εδώ και χρόνια εμφανιστεί στη διεθνή αγορά.
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Αλίμου1 μήνα ago
Άλιμος: Τα δύο σημεία που θα τοποθετηθούν κάμερες της τροχαίας
-
Βριλησσίων5 έτη ago
Δήμος Βριλησσίων: Άγνωστοι βανδάλισαν το Θέατρο Νταμάρι-Αλίκη Βουγιουκλάκη
-
Κεντρικό Θέμα3 εβδομάδες ago
Διορισμοί εκπαιδευτικών 2025: Πότε και πώς ανακοινώνονται τα ονόματα
-
Ειδήσεις6 μήνες ago
Νόμπελ Ειρήνης: Πάνω από 300 οι υποψηφιότητες για το φετινό βραβείο
-
Ειδήσεις2 εβδομάδες ago
ΟΠΣΥΔ: Άνοιξε η πλατφόρμα για δηλώσεις περιοχών από αναπληρωτές, ΕΕΠ και ΕΒΠ – Αναλυτικές οδηγίες
-
Κεντρικό Θέμα2 εβδομάδες ago
ΕΕΤΑΑ: Σήμερα τα αποτελέσματα για τους παιδικούς σταθμούς
-
Κεντρικό Θέμα5 ημέρες ago
ΕΣΠΑ: Σήμερα τα αποτελέσματα ΕΕΤΑΑ για παιδικούς σταθμούς και ΚΔΑΠ – Η διαδικασία εγγραφής