Ειδήσεις
Η Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555: Αμεσότητα, διαφάνεια και ευκολία στην επικοινωνία με το Δημόσιο
Η επικοινωνία των πολιτών με τη δημόσια διοίκηση γίνεται πιο εύκολη και αποτελεσματική από ποτέ. Μέσω της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης του 1555, οι πολίτες αποκτούν πρόσβαση σε ένα σύγχρονο διαδικτυακό περιβάλλον, όπου μπορούν να υποβάλλουν ψηφιακά αιτήματα, να ενημερώνονται για τις απαντήσεις στα αιτήματά τους και να λαμβάνουν άμεσες λύσεις σε ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα.
Η πλατφόρμα Ψηφιακής Εξυπηρέτησης του 1555 αποτελεί μία ακόμα καινοτομία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, παρέχοντας στους πολίτες την ελευθερία να εξυπηρετούνται εύκολα και γρήγορα, από όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς την ανάγκη τηλεφωνικής επικοινωνίας ή φυσικής παρουσίας σε κάποια υπηρεσία.
Τι προσφέρει η Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555
- Αμεσότητα – Οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν ψηφιακά αιτήματα προς συγκεκριμένους φορείς, επιλέγοντας τη θεματική ενότητα που τους αφορά και περιγράφοντας με ακρίβεια το ζήτημά τους.
- Εύκολη πρόσβαση μέσω taxisnet – Με τη χρήση των προσωπικών τους κωδικών taxisnet, οι πολίτες αποκτούν ασφαλή και προσωποποιημένη πρόσβαση στο σύστημα, ενώ έχουν τη δυνατότητα να επισυνάψουν σχετικά έγγραφα για την καλύτερη τεκμηρίωση των αιτημάτων τους.
- Παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων – Μέσω του προσωπικού προφίλ του κάθε χρήστη, με ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματος, εξασφαλίζοντας διαφάνεια και έγκαιρη πληροφόρηση, ενώ οι πολίτες λαμβάνουν την απάντησή τους γραπτώς.
- Πρόσβαση σε πληροφορίες και ανακοινώσεις – Οι πολίτες μπορούν να περιηγηθούν στις θεματικές ενότητες του κάθε φορέα, να ανατρέξουν σε ερωταπαντήσεις και να ενημερωθούν για σημαντικές ανακοινώσεις, μειώνοντας την ανάγκη για τηλεφωνική επικοινωνία.
Φορείς που εξυπηρετούνται μέσω της πλατφόρμας
Η Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555 επιτρέπει την υποβολή αιτημάτων προς τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς και κοινωνικούς φορείς της χώρας, όπως:
- e-ΕΦΚΑ
- ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ)
- ΤΕΚΑ
- ΝΑΤ
- ΜΤΠΥ
- Επιθεώρηση Εργασίας
- Εργασιακά Θέματα
- ΟΠΕΚΑ
- Γενική Γραμματεία Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων
Ένα ψηφιακό εργαλείο που κάνει τη διαφορά
- Από το 2021 μέχρι σήμερα, η Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555 έχει διαχειριστεί περισσότερα από 65.000 ψηφιακά αιτήματα, συμβάλλοντας στη μείωση της τηλεφωνικής κίνησης και στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας εξυπηρέτησης των πολιτών.
- Το 1555 έχει εξυπηρετήσει περισσότερες από 10 εκατομμύρια κλήσεις, αποδεικνύοντας ότι η συνδυασμένη χρήση τηλεφωνικής και ψηφιακής εξυπηρέτησης δημιουργεί ένα ισχυρό δίκτυο άμεσης και αποτελεσματικής επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και Δημόσιας Διοίκησης.
Η Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555 είναι το επόμενο βήμα προς μια σύγχρονη, φιλική προς τον πολίτη δημόσια διοίκηση, όπου η ταχύτητα, η ακρίβεια και η ευκολία πρόσβασης είναι βασικές προτεραιότητες.
Για να υποβάλετε το ψηφιακό σας αίτημα, επισκεφθείτε την πλατφόρμα στο: webchannel.1555.gov.gr
-
Γενικά άρθρα2 ημέρες ago
Το μεγαλύτερο τούνελ στην Αττική – Ποια διαδρομή θα εξυπηρετεί
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Αλίμου1 μήνα ago
Άλιμος: Τα δύο σημεία που θα τοποθετηθούν κάμερες της τροχαίας
-
Βριλησσίων5 έτη ago
Δήμος Βριλησσίων: Άγνωστοι βανδάλισαν το Θέατρο Νταμάρι-Αλίκη Βουγιουκλάκη
-
Κεντρικό Θέμα3 εβδομάδες ago
Διορισμοί εκπαιδευτικών 2025: Πότε και πώς ανακοινώνονται τα ονόματα
-
Ειδήσεις6 μήνες ago
Νόμπελ Ειρήνης: Πάνω από 300 οι υποψηφιότητες για το φετινό βραβείο
-
Ειδήσεις2 εβδομάδες ago
ΟΠΣΥΔ: Άνοιξε η πλατφόρμα για δηλώσεις περιοχών από αναπληρωτές, ΕΕΠ και ΕΒΠ – Αναλυτικές οδηγίες
-
Κεντρικό Θέμα7 ημέρες ago
ΕΣΠΑ: Σήμερα τα αποτελέσματα ΕΕΤΑΑ για παιδικούς σταθμούς και ΚΔΑΠ – Η διαδικασία εγγραφής