Επιστολές
Νέα επίθεση από την παράταξη “Νέα Εποχή” Λυκόβρυσης-Πεύκης

“O καταρρέων Δήμαρχος και η νέα
πρόκληση με τη Δημοτική Συγκοινωνία”
Σε πολύ δύσκολη θέση βρίσκεται πλέον ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης-Πεύκης αφού καθημερινά χάνει το ένα μετά το άλλο τα στηρίγματά του. Αυτό που συνέβη στο χτεσινό δημοτικό συμβούλιο δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία της πόλης.
Η αχαρακτήριστη προσπάθεια του κ. Φωκιανού να αρχίσει το έργο της κατάργησης της δημοτικής συγκοινωνίας της Πεύκης, αδιαφορώντας για χιλιάδες συμπολίτες μας, τον έφερε στην αρχή του …τέλους, της αποτυχημένης έτσι κι αλλιώς θητείας του. Γι αυτό και όταν διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι από την ομάδα του δεν ήταν στην αίθουσα τον έπιασε κρύος ιδρώτας και …άρον – άρον πήρε πίσω το ανοσιούργημά του και ετράπη εις φυγή από το δημοτικό συμβούλιο.
«Έκπληκτοι είδαμε ένα δήμαρχο να βάζει ουσιαστικά τέλος και στη δημοτική συγκοινωνία, σε μια εποχή που οι πολίτες έχουν ανάγκη τη στήριξή μας. Ο άνθρωπος βρίσκεται σε άλλο κόσμο και με την απόφασή του αυτή, να κόψει τα απογευματινά και βραδινά δρομολόγια καθώς και τα σαββατιάτικα, ήθελε προφανώς να …τιμωρήσει τους εργαζόμενους, τους μαθητές, τους συνταξιούχους, όλους εκείνους που δεν έχουν Ι.Χ ή δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν Ι.Χ. αυτοκίνητο, για να του πούνε μπράβο οι τροϊκανοί» τόνισε ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Γιάννης Θεοδωρακόπουλος, ο οποίος και ανέδειξε το θέμα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Και συνέχισε ο τελευταίος δήμαρχος Πεύκης:
«Έφερε ξαφνικά μέσα στη μέση του καλοκαιριού ένα τόσο μεγάλο θέμα προσπαθώντας να το περάσει …στα κρυφά. Δεν αντέχει στο διάλογο ο καταρρέων δήμαρχος. Δεν θα του επιτρέψουμε όμως να τα διαλύσει όλα όσα με κόπο έκτισε τόσα χρόνια η Πεύκη. Ένα έργο που ξεκίνησε ο Αντώνης Κυδωνάκης, συνέχισε και βελτίωσε ο Π. Καμάρας και τελειοποιήσαμε εμείς με τη νομιμοποίηση της δημοτικής συγκοινωνίας το 2007 και την αγορά των δυο υπερσύγχρονων και οικολογικών λεωφορείων το 2010, δεν μπορεί σε μια νύχτα του καλοκαιριού να το καταστρέψει ο ανάλγητος κ. Φωκιανός. Έως εδώ».
Έγκυροι οικονομικοί αναλυτές ανέφεραν στην παράταξή μας ότι αν ο κ. Φωκιανός ήθελε πραγματικά να κάνει οικονομία θα μπορούσε να μη δίνει την έκδοση των μισθολογικών καταστάσεων του δήμου σε ιδιωτικές εταιρίες αλλά να τις εκδίδουν οι υπάλληλοι του δήμου όπως γινόταν επί Θεοδωρακόπουλου. Τα μισά χρήματα από αυτά «έφθαναν και περίσσευαν» για να καλύψουν την πετσοκομμένη δημοτική συγκοινωνία.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
Υ. Γ. Γιατί θέλει ο κ. Φωκιανός να καταργήσει κάποιες στάσεις στην Κάτω Πεύκη; Τον ενοχλεί τόσο πολύ αυτή η περιοχή;
Υ.Γ. Νομίζει ότι λύνει το πρόβλημα πηγαίνοντας το τέρμα από το Ηλιακό Χωριό στο παλαιό δημαρχείο Λυκόβρυσης; Γιατί κοροϊδεύει, ως σύγχρονος Μαυρογιαλούρος, τους πολίτες.
ΥΓ. Γιατί η έκθεση του γραφείου κίνησης δεν μοιράστηκε στην αντιπολίτευση;
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Κεντρικό Θέμα8 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα8 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Ειδήσεις2 μήνες ago
Νόμπελ Ειρήνης: Πάνω από 300 οι υποψηφιότητες για το φετινό βραβείο
-
Αθλητισμός4 μήνες ago
ΑΜΑΡΥΣΙΑ PRO: Το μεγάλο πυγμαχικό event έρχεται στο κλειστό του Αγίου Θωμά στις 22/12
-
Αθηναίων5 μήνες ago
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν
-
Αγίας Βαρβάρας7 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ