Connect with us

Νέας Ιωνίας

Με την Υπουργό Παιδείας Σ. Ζαχαράκη συναντήθηκε ο Παναγιώτης Μανούρης

Published

on

Μετά το Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου, ο Δήμαρχος Ν.Ιωνίας Παναγιώτης Μανούρης επισκέφθηκε την Υπουργό Παιδείας κα Σοφία Ζαχαράκη. Είχαν μία εποικοδομητική και διεξοδική συζήτηση για τα θέματα, που αφορούν τον Δήμο και για τα οποία ο Δήμαρχος είχε ενημερώσει και τον προκάτοχό της Υπουργού Παιδείας κ. Πιερρακάκη.

Η Υπουργός έδειξε έντονο ενδιαφέρον στην πρόταση του Δημάρχου, τόσο για την στελέχωση των σχολικών μονάδων με επιστήμονες ψυχολόγους, όσο και για πρόσληψη επιστατών σε κάθε σχολικό συγκρότημα, καθώς και διοικητικού προσωπικού, για να έχουν οι Διευθυντές διοικητική υποστήριξη στο έργο τους. Επίσης, έδωσε ιδιαίτερη σημασία στις επισημάνσεις του Δημάρχου, για τις ανησυχίες που υπάρχουν στην ολοκλήρωση του Προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», καθώς και για τις πενιχρές χρηματοδοτήσεις, που αφορούν τις συντηρήσεις των σχολικών μονάδων γενικότερα.

Ο Δήμαρχος εξέφρασε στην Υπουργό και την αντίθεση Δημοτικών Συμβούλων της Ν.Ιωνίας στην απροειδοποίητη συγχώνευση του ΙΕΚ Ν.Ιωνίας με αυτό της Μεταμόρφωσης, με την ταυτόχρονη κατάργηση του ΙΕΚ Ν.Ιωνίας, ενός εκ’ των παλαιότερων ΙΕΚ, που φιλοξενεί πάνω από 200 παιδιά σήμερα. Ο Δήμαρχος τόνισε, ότι η Ν.Ιωνία είναι μεγάλη πόλη και δικαιούται να έχει το δικό της ΙΕΚ.

Η Υπουργός όσον αφορά το Αθλητικό Σχολείο στην Αλσούπολη, μετά τα ζητήματα που έθεσε ο Δήμαρχος και το ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου, δεσμεύτηκε, ότι σε πλήρη συνεννόηση με τον Δήμο θα διαμορφωθεί τόσο η πλήρωση κάποιων τμημάτων του Αθλητικού Σχολείου με δημιουργία νέων υποδομών, όσο και η παραμονή των παιδιών της Αλσούπολης και της Καλογρέζας, μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου στο χώρο του σχολείου τους.

Αν χρειαστεί, συμφώνησαν και οι δύο, ότι θα υπάρξει παρέμβαση από τις Κτιριακές Υποδομές (ΚΤ.ΥΠ.) για δημιουργία νέων χώρων στέγασης των τμημάτων του Αθλητικού Σχολείου. Το βέβαιο είναι, ότι δεν θα λειτουργεί το Αθλητικό Σχολείο εις βάρος των μαθητών της Αλσούπολης και της Καλογρέζας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ