Κεντρικό Θέμα
Εκατομμύρια οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ

Το πρόβλημα των οχημάτων που δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ βρίσκεται στο προσκήνιο το τελευταίο διάστημα, καθώς σχεδόν 2,5 εκ. οχήματα και 750.000 μοτοσυκλέτες εμφανίζονται να μην έχουν περάσει από ΚΤΕΟ! Οι ιδιοκτήτες σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς φαίνεται πως προτιμούν να μην δώσουν τα 45 ευρώ που κοστίζει ο έλεγχος μαζί με την κάρτα καυσαερίων ενώ υπάρχουν και αυτοί που το ξεχνούν και έπειτα δεν θέλουν να προσέλθουν στα ΚΤΕΟ για να μην πληρώσουν το πρόστιμο που τους αναλογεί (περίπου 75 ευρώ). Και προχωρούν σε αυτήν την κίνηση αδιαφορώντας ή μάλλον αγνοώντας πως αν βρεθούν σε έλεγχο της τροχαίας να μην έχουν περάσει από ΚΤΕΟ το πρόστιμο ανέρχεται στα 400 ευρώ.
Όμως πάνω απ’ όλα η κυκλοφορία οχημάτων-καρμανιόλες που δεν ελέγχονται από ΚΤΕΟ και συνεργεία στους ελληνικούς δρόμους αποτελεί απειλή για όλους όσους κυκλοφορούν σε αυτούς. Επίσης το ελληνικό δημόσιο στερείται εσόδων αρκετών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ λόγω ΦΠΑ και τελών.
Τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν δημοσιεύματα σχετικά με σκέψεις του Υπουργείο Υποδομών να αποστείλει ειδοποιητήρια στους κατόχους των οχημάτων που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ ζητώντας την καταβολή προστίμου 400 ευρώ. Ωστόσο ,αυτή η πληροφορία διαψεύστηκε από το Υπουργείο Υποδομών με ανακοίνωσή του. «Το τελευταίο τετράμηνο , από το Υπουργείο, υπάρχει εντονότατο ενδιαφέρον να γίνει καταγραφή των μη ελεγχθέντων αυτοκινήτων από τα ΚΤΕΟ με ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων μόνο για λόγους οδικής ασφάλειας και περιβαλλοντικούς λόγους» τονίζεται στην ανακοίνωση.
Όπως επισημαίνεται, τα ποσά των προστίμων που αναγράφονται σε δημοσιεύματα αφορούν τα πρόστιμα που προβλέπει ο Κ.Ο.Κ. κατά τον έλεγχο των αυτοκινήτων στους δρόμους και σε καμία περίπτωση δεν συνδέονται με την πρόθεση του Υπουργείου για την καταγραφή των μη ελεγχθέντων αυτοκινήτων .«Κάθε άλλη πληροφόρηση είναι ανακριβής» καταλήγει η ανακοίνωση.
Πότε πρέπει να γίνεται ο τεχνικός έλεγχος
Ο αρχικός τεχνικός έλεγχος των επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ) πρέπει να γίνεται όταν συμπληρωθεί μια τετραετία από την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας του οχήματος (το αργότερο εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία συμπλήρωσης της τετραετίας).
Π.χ.: ένα όχημα με Ημερομηνία 1ης ΑΔΕΙΑΣ 23/11/2009 πρέπει να περάσει από αρχικό έλεγχο ΚΤΕΟ μέχρι 30/11/2013
Ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος των οχημάτων αυτών πρέπει να γίνεται κάθε δύο χρόνια μετά από την ημερομηνία του αρχικού ελέγχου.
-
Ιλίου3 έτη ago
Με ένα «κλικ» η βεβαίωση για τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων (ΤΑΠ) στον Δήμο Ιλίου
-
Ειδήσεις3 μήνες ago
Νόμπελ Ειρήνης: Πάνω από 300 οι υποψηφιότητες για το φετινό βραβείο
-
Κεντρικό Θέμα9 μήνες ago
Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη με 100 υπογραφές
-
Κεντρικό Θέμα9 μήνες ago
ΔΕΘ: Τα 17 μέτρα που αναμένεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός
-
Αγίας Βαρβάρας8 μήνες ago
Συναυλία με Nivo, Goin’ Through και Γιώργο Αλκαίο – ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ
-
Αθλητισμός6 μήνες ago
ΑΜΑΡΥΣΙΑ PRO: Το μεγάλο πυγμαχικό event έρχεται στο κλειστό του Αγίου Θωμά στις 22/12
-
Αθηναίων6 μήνες ago
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
Ελλάδα3 έτη ago
Η Ελλάδα δημοφιλέστερη χώρα της Ευρώπης για τις παραλίες της – Τα νησιά που ξεχωρίζουν