Από αύριο θα γίνεται δωρεάν το αντιγριπικό εμβόλιο και η συνταγογράφηση, όπως ανέφερε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη.
«Φέτος, υπάρχουν δύο τύποι εμβολίων, ένα συμβατικό και ένα που απευθύνεται σε άτομα άνω των 65 ετών», διευκρίνισε η κα Αγαπηδάκη.
«Ήταν,...