Πραγματοποιήθηκε η τελετή ολοκλήρωσης του προγράμματος «Όλοι Digital», που πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Μεταμόρφωσης, με στόχο την ψηφιακή ενδυνάμωση των ηλικιωμένων, παρουσία του Δημάρχου, Στράτου Σαραούδα
Οι συμμετέχοντες ολοκλήρωσαν με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας 70 ωρών και παρέλαβαν τα Πιστοποιητικά...
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφείτε συνδρομητής ΔΩΡΕΑΝ για να λαμβάνετε τα newsletter και αποκτήστε πρόσβαση στα αποθηκευμένα άρθρα σας.