Το ετήσιο μνημόσυνο υπέρ των πεσόντων Ελλήνων στρατιωτών του Πολέμου της Κορέας τελέστηκε το πρωί της Πέμπτης 25 Ιουνίου στο ομώνυμο Μνημείο, στη συμβολή των οδών Καρναβία και Λοχαγού Παπαλαμπρίδη στου Παπάγου.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα συγκίνησης, με στόχο...
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφείτε συνδρομητής ΔΩΡΕΑΝ για να λαμβάνετε τα newsletter και αποκτήστε πρόσβαση στα αποθηκευμένα άρθρα σας.